Home Up Mapa stránok

2. ročník

školský vzdelávaci program                                           

 

ROZPIS  UČIVA PREDMETU:   chov akváriových rýb

10 konzultačných hodín

Mesiac

Dátum

Názov tematického celku

Témy

Hodiny

Medzipredmetové vzťahy

Očakávané

vzdelávacie výstupy

Kritériá hodnotenia vzdelávacích výstupov

Metódy hodnotenia

Prostriedky hodnotenia

 

 

1. Význam a história akvaristiky

0,5

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

Spoločenský význam akvaristiky

Vývoj, história a súčasný stav akvaristiky

Prirodzené prostredie pre akváriové ryby

 

 

*        Vysvetliť spoločenský význam akvaristiky, vyjadriť vlastnými slovami miesto akvaristiky z pohľadu zamestnania Charakterizovať a vysvetliť vývoj, históriu a súčasný stav akvaristiky, poznať počiatky aj súčasný trend vo vývoji akvaristiky

*        Charakterizovať prirodzené prostredie pre akváriové ryby,

*        definovať podmienky chovu akváriových rýb v umelom prostredí,

*        určiť prostredie pre chov jednotlivých druhov akváriových rýb,

*        vysvetliť odlišné podmienky chovu jednotlivých druhov akváriových rýb,

*        rozlíšiť nároky akváriových rýb podľa prostredia z ktorého pochádzajú

*        Vysvetlil spoločenský význam akvaristiky,vyjadril vlastnými slovami miesto akvaristiky z pohľadu zamestnaniaCharakterizoval a vysvetlil vývoj, históriu a súčasný stav akvaristiky,vedel počiatky aj súčasný trend vo vývoji akvaristiky

*        Charakterizoval prirodzené prostredie pre akváriové ryby,

*        definoval podmienky chovu akváriových rýb v umelom prostredí,

*        určil prostredie pre chov jednotlivých druhov akváriových rýb,

*        vysvetlil odlišné podmienky chovu jednotlivých druhov akváriových rýb,

*        rozlíšil nároky akváriových rýb podľa prostredia z ktorého pochádzajú

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

2. Chovné zariadenia a technické pomôcky

1

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

Veľkosť, tvar a rozdelenie nádrží, typy nádrží

Elektroinštalácia akvária

Prevzdušňovanie akvária

Filtrácia vody

Sterilizácia vody

Osvetlenie akvária

Ohrievanie akvária

Ostatné pomôcky v akvaristike

 

 

*        Charakterizovať umelé prostredie pre akváriové ryby,

*        definovať typy nádrží,

*        vybrať a určiť správnu veľkosť a tvar nádrží pre chov jednotlivých kategórií a skupín akváriových rýb,

*        poznať a charakterizovať jednotlivé nádrže,

*        vedieť rozdeliť nádrže podľa účelu,

*        navrhnúť veľkosť a tvár akvárií,

*        plánovať potrebu jednotlivých typov akvárií,

*        vedieť usporiadať akvária

*        Definovať elektroinštaláciu akvária,

*        opísať a vykonať napojenie elektroinštalácie akvária,

*        vysvetliť význam elektroinštalácie,

*        skontrolovať správnosť napojenia elektroinštalácie,

*        usporiadať a preveriť elektroinštaláciu

*        Definovať prevzdušňovanie akvária,

*        opísať a vykonať napojenie prevzdušňovania akvária,

*        vysvetliť význam prevzdušňovania akvária,

*        skontrolovať správnosť napojenia prevzdušňovania,

*        usporiadať a preveriť prevzdušňovanie akvária

*        Definovať filtráciu vody,

*        opísať a vykonať napojenie filtrácie vody,

*        vysvetliť význam filtrácie vody,

*        skontrolovať správnosť napojenia filtrácie vody,

*        usporiadať a preveriť filtráciu vody

*        Definovať pojem,

*        opísať a vykonať napojenie sterilizátora vody,

*        vysvetliť význam sterilizácie vody,

*        skontrolovať správnosť napojenia sterilizátora vody,

*        usporiadať a preveriť sterilizáciu vody

*        Definovať pojem,

*        opísať a vykonať napojenie osvetlenia akvária,

*        vysvetliť význam osvetlenia akvária,

*        skontrolovať správnosť napojenia osvetlenia akvária,

*        usporiadať a preveriť osvetlenie akvária

*        Definovať pojem,

*        opísať a vykonať napojenie ohrievania akvária,

*        vysvetliť význam ohrievania akvária,

*        skontrolovať správnosť napojenia ohrievania akvária,

*        usporiadať a preveriť ohrievanie akvária

*        Poznať a definovať ďalšie pomôcky v akvaristike,

*        vedieť využívať ostatné pomôcky v akvaristike,

*        plánovať potrebu ostatných pomôcok  v akvaristike

*        Charakterizoval umelé prostredie pre akváriové ryby,

*        definoval typy nádrží,

*        vybral a určil správnu veľkosť a tvar nádrží pre chov jednotlivých kategórií a skupín akváriových rýb,

*        poznal a charakterizoval jednotlivé nádrže,

*        vedel rozdeliť nádrže podľa účelu,

*        navrhol veľkosť a tvár akvárií,

*        naplánoval potrebu jednotlivých typov akvárií,

*        vedel usporiadať akvária

*        Definoval elektroinštaláciu akvária,

*        opísal a vykonal napojenie elektroinštalácie akvária,

 

*        vysvetlil význam elektroinštalácie,

*        skontroloval správnosť napojenia elektroinštalácie,

*        usporiadal a preveril elektroinštaláciu

*        Definoval prevzdušňovanie akvária,

*        opísal a vykonal napojenie prevzdušňovania akvária,

 

*        vysvetlil význam prevzdušňovania akvária,

*        skontroloval správnosť napojenia prevzdušňovania,

*        usporiadal a preveril prevzdušňovanie akvária

*        Definoval filtráciu vody,

*        opísal a vykonal napojenie filtrácie vody,

*        vysvetlil význam filtrácie vody,

*        skontroloval správnosť napojenia filtrácie vody,

*        usporiadal a preveril filtráciu vody

*        Definoval pojem,

*        opísal a vykonal napojenie sterilizátora vody,

 

*        vysvetlil význam sterilizácie vody,

*        skontroloval správnosť napojenia sterilizátora vody,

*        usporiadal a preveril sterilizáciu vody

*        Definoval pojem,

*        opísal a vykonal napojenie osvetlenia akvária,

 

*        vysvetlil význam osvetlenia akvária,

*        skontroloval správnosť napojenia osvetlenia akvária,

*        usporiadal a preveril osvetlenie akvária

*        Definoval pojem,

*        opísal a vykonal napojenie ohrievania akvária,

 

*        vysvetlil význam ohrievania akvária,

*        skontroloval správnosť napojenia ohrievania akvária,

*        usporiadal a preveril ohrievanie akvária

*        Vedel a definoval ďalšie pomôcky v akvaristike,

*        vedel využívať ostatné pomôcky v akvaristike,

*        naplánoval potrebu ostatných pomôcok  v akvaristike

 

Písomné skúšanie

 

Neštandardizovaný didaktický test

Ústne frontálne  skúšanie

Písomné skúšanie

Ústne odpovede

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

3. Akvárium a jeho ekosystém

1

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

Fotosyntetická asimilácia

Biologická rovnováha

Kolobeh dusíka v akváriu

Spoločenstvá rýb a rastlín

Narušenie biologickej rovnováhy

Voda a jej vlastnosti

 

Chémia

Anorganická chémia

Ročník prvý

Hydrobiológia

 Fyzikálne a chemické vlastnosti vody

Ročník prvý

 Ekológia

 Organizmy a prostredie

Ročník prvý

 Ochrana prírody

Základné zložky ŽP a ich ochrana

  Ročník druhý

*        Definovať pojmy producenti, konzumenti, reducenti, fotosyntetická asimilácia,

*        vysvetliť princíp fotosyntetickej asimilácie,

*        vedieť vysvetliť kolobeh látok vo vode,

*        vysvetliť základné procesy biologickej rovnováhy v akváriu,

*        vysvetliť kyslíkový deficit pri prekŕmení rýb v akváriu

*        Poznať vzťahy medzi fotosyntetizujúcimi rastlinami a živočíchmi,

*        charakterizovať pojmy biologická rovnováha, asimilácia, disimilácia,

*        ovládať zásady, podmienky a faktory pre udržanie biologickej rovnováhy,

*        poznať pomôcky a spôsoby na udržanie biologickej rovnováhy v akváriu

*        Ovládať kolobeh dusíka vo vode,

*        poznať zdroje dusíka vo vode,

*        vedieť definovať pojmy nitrifikácia, nitrobacter,

*        denitrifikácia, detrit

*        Charakterizovať spoločenstvo rýb a rastlín v jednotlivých typoch akvárií,

*        charakterizovať biotop,

*        vedieť správne určiť a kombinovať jednotlivé druhy rastlín a rýb pre vytvorenie optimálnych podmienok

*        Pomenovať príčiny narušenia biologickej rovnováhy,

*        charakterizovať pojmy zelený zákal, riasy, sinice, rozsievky,

*        vedieť odstrániť príčiny narušenia biologickej rovnováhy

*        Charakterizovať dôležité vlastnosti vody,

*        poznať prostriedky a pomôcky na úpravu vody,

*        definovať pojmy tvrdosť vody, mäkká voda, reakcia vody - pH

*        Definoval pojmy producenti, konzumenti, reducenti, fotosyntetická asimilácia,

*        vysvetlil princíp fotosyntetickej asimilácie,

*        vedel vysvetliť kolobeh látok vo vode,

*        vysvetlil základné procesy biologickej rovnováhy v akváriu,

*        vysvetlil kyslíkový deficit pri prekŕmení rýb v akváriu

*        Vedel popísať vzťahy medzi fotosyntetizujúcimi rastlinami a živočíchmi,

*        charakterizoval pojmy biologická rovnováha, asimilácia, disimilácia,

*        ovládal zásady, podmienky a faktory pre udržanie biologickej rovnováhy,

*        poznal pomôcky a spôsoby na udržanie biologickej rovnováhy v akváriu

*        Ovládal kolobeh dusíka vo vode,

*        Vedel vymenovať zdroje dusíka vo vode,

*        vedeť definovať pojmy nitrifikácia, nitrobacter,

*        denitrifikácia, detrit

*        Charakterizoval spoločenstvo rýb a rastlín v jednotlivých typoch akvárií,

*        charakterizoval biotop,

*        vedel správne určiť a kombinovať jednotlivé druhy rastlín a rýb pre vytvorenie optimálnych podmienok

*        Pomenoval príčiny narušenia biologickej rovnováhy,

*        charakterizoval pojmy zelený zákal, riasy, sinice, rozsievky,

*        vedel odstrániť príčiny narušenia biologickej rovnováhy

*        Charakterizoval dôležité vlastnosti vody,

*        poznal prostriedky a pomôcky na úpravu vody,

*        definoval pojmy tvrdosť vody, mäkká voda, reakcia vody - pH

 

Písomné skúšanie

 

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

 

4. Zariaďovanie akvária a jeho údržba

0,5

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

Zriaďovanie akvária

Nákup a prenášanie rýb

Prevádzka, kontrola a údržba akvária

 

 

*        Určiť podmienky pre zriadenie akvária

*        vedieť zriadiť akvárium,

*        opísať postup zriaďovania akvária,

*        vybrať vhodný materiál, rastliny a pomôcky pre zriadenie akvária,

*        navrhnúť a usporiadať jednotlivé zariadenia do akvária,

*        posúdiť vhodnosť podmienok v akváriu pre chov rýb,

*        Vedieť rozoznať zdravé a choré ryby,

*        poznať podmienky prenášania rýb z obchodu,

*        naplánovať množstvo  a druhové zastúpenie rýb pre zriadené akvárium

*        Poznať základné potreby pre osadenstvo akvária,

*        ovládať spôsoby údržby akvária,

*        ovládať základné činnosti pri prevádzke a údržbe akvária,

*        poznať pomôcky na údržbu a prevádzku akvária

*        Správne určil podmienky pre zriadenie akvária,

*        vedel zriadiť akvárium,

*        opísal postup zriaďovania akvária,

*        vybral vhodný materiál, rastliny a pomôcky pre zriadenie akvária,

*        navrhol a usporiadal jednotlivé zariadenia do akvária,

*        posúdil vhodnosť podmienok v akváriu pre chov rýb,

*        Vedel popísať a rozoznať zdravé a choré ryby,

*        pomenoval podmienky prenášania rýb z obchodu,

*        vedel naplánovať množstvo  a druhové zastúpenie rýb pre zriadené akvárium

*        Vedel základné potreby pre osadenstvo akvária,

*        ovládal spôsoby údržby akvária,

*        ovládal základné činnosti pri prevádzke a údržbe akvária,

*        vymenoval pomôcky na údržbu a prevádzku akvária

 

Písomné skúšanie

 

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

 

5. Chov a rozmnožovanie rýb

4

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

Morfológia rýb

Rozlišovanie pohlavia rýb

Podmienky prostredia pri chove rýb

Spoločenské akvárium

 

1

 

 

Rybnikárstvo

Chov kapra

Ročník tretí

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ichtyológia

Taxonómia a biológia rýb

Ročník druhý

 

 

 

 

Choroby rýb

Všeobecná prevencia a zoohygiena v chove rýb

Ročník štvrtý

*        Definovať morfologické znaky,

*        rozdeliť a vysvetliť jednotlivé znaky,

*        charakterizovať znaky pre zaradenie rýb

*        Charakterizovať pojem pohlavný dimorfizmus,

*        vedieť odlíšiť pohlavie na základe morfologických znakov,

*        opísať rozdiely medzi pohlaviami u akváriových rýb

*        Charakterizovať pojmy abiotické a biotické podmienky,

*        vedieť charakterizovať podmienky prostredia pre jednotlivé skupiny akváriových rýb,

*        vysvetliť rozdielne správanie rýb z rôzneho prostredia

*        Charakterizovať spoločenské akvárium,

*        poznať podmienky vybudovania spoločenského akvária,

*        vedieť vybudovať a osadiť spoločenské akvárium,

*        zhodnotiť spoločenské akvárium

*        Definoval morfologické znaky,

*        rozdelil a vysvetlil jednotlivé znaky,

*        charakterizoval znaky pre zaradenie rýb

*        Charakterizoval pojem pohlavný dimorfizmus,

*        vedel odlíšiť pohlavie na základe morfologických znakov,

*        opísal rozdiely medzi pohlaviami u akváriových rýb

*        Charakterizoval pojmy abiotické a biotické podmienky,

*        vedel charakterizovať podmienky prostredia pre jednotlivé skupiny akváriových rýb,

*        vysvetlil rozdielne správanie rýb z rôzneho prostredia

*        Charakterizoval spoločenské akvárium,

*        ovládal podmienky vybudovania spoločenského akvária,

*        vedel vybudovať a osadiť spoločenské akvárium,

*        zhodnotil spoločenské akvárium

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

Chov nenáročných a náročných druhov rýb

Príprava na neres a vývoj ikernatých druhov rýb

Manipulácia s rybami, narkotizácia , umelý výter

1

 

 

*        Vedieť charakterizovať podmienky pre nenáročné a náročné druhy rýb,

*        určiť a vytvoriť vhodné podmienky pre nenáročné a náročné druhy rýb

*        Vytvoriť vhodné podmienky na neres,

*        navrhnúť vhodné chovné zariadenia,

*        posúdiť a zhodnotiť podmienky na neres a samotný neres,

*        vedieť správne určiť čas rozkŕmovania rybičiek

*        Vedieť zásady manipulácie s rybami,

*        charakterizovať pojem narkotizácia,

*        určiť vhodné prípravky, čas a zrelosť rýb pre narkotizáciu,

*        charakterizovať umelý výter,

*        vedieť vykonať umelý výter,

*        posúdiť a zhodnotiť umelý výter

*        Vedel charakterizovať podmienky pre nenáročné a náročné druhy rýb,

*        určil a vytvoril vhodné podmienky pre nenáročné a náročné druhy rýb

*        Vytvoril vhodné podmienky na neres,

*        navrhol vhodné chovné zariadenia,

*        posúdil a zhodnotil podmienky na neres a samotný neres,

*        vedel správne určiť čas rozkŕmovania rybičiek

*        Vedel zásady manipulácie s rybami,

*        charakterizoval pojem narkotizácia,

*        určil vhodné prípravky, čas a zrelosť rýb pre narkotizáciu,

*        charakterizoval umelý výter,

*        vedel vykonať umelý výter,

 

*        správne posúdil a zhodnotil umelý výter

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

Názvoslovie rýb

Naše ryby v akváriu

1

*        Charakterizovať pojmy druh, rod, čeľaď, rad trieda,

*        vedieť zaradiť jednotlivé druhy rýb do skupín,

*        poznať a charakterizovať jednotlivé druhy rýb,

*        poznať podmienky chovu a rozmnožovania jednotlivých druhov rýb,

*        zhodnotiť chov jednotlivých druhov rýb

*        Vedieť charakterizovať podmienky pre chov našich rýb v akváriu,

*        určiť vhodné druhy rýb do akvária,

*        posúdiť vytvorené podmienky,

*        charakterizovať jednotlivé naše ryby vhodné pre akvária

*        Charakterizovať pojmy druh, rod, čeľaď, rad trieda,

*        vedieť zaradiť jednotlivé druhy rýb do skupín,

*        poznať a charakterizovať jednotlivé druhy rýb,

*        poznať podmienky chovu a rozmnožovania jednotlivých druhov rýb,

*        zhodnotiť chov jednotlivých druhov rýb

*        Vedel charakterizovať podmienky pre chov našich rýb v akváriu,

*        určil vhodné druhy rýb do akvária,

*        posúdil vytvorené podmienky,

*        charakterizoval jednotlivé naše ryby vhodné pre akvária

 

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

Prevencia a choroby rýb

1

*        Charakterizovať pojmy prevencia, izolácia, liečenie,

*        ovládať preventívne opatrenia,

*        poznať príznaky ochorenia,

*        vedieť využívať liečebné postupy a aplikovať liečiva,

*        posúdiť a zhodnotiť zdravotný stav rýb

*        Charakterizoval pojmy prevencia, izolácia, liečenie,

*        ovládal preventívne opatrenia,

*        vedel rozpoznať príznaky ochorenia,

*        vedel využívať liečebné postupy a aplikovať liečiva,

*        posúdil a zhodnotil zdravotný stav rýb

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

 

6. Výživa rýb

2

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

Základné pravidlá kŕmenia rýb, výživná hodnota krmív, potravná špecializácia

Živé krmivo

1

 

*        Ovládať základné pravidla kŕmenia rýb,

*        poznať výživnú hodnotu krmív,

*        určiť druh krmiva pre jednotlivé akváriové ryby,

*        poznať potravnú špecializáciu jednotlivých akváriových rýb,

*        posúdiť a zhodnotiť kvalitu krmiva a výživu rýb

*        Charakterizovať jednotlivé druhy živého krmiva,

*        vedieť rozdeliť živé krmivo,

*        ovládať podmienky odchovu a uskladnenia živej potravy,

*        vedieť odloviť, al odchovať živú potravu,

*        určiť vhodnosť živej potravy pre akváriové ryby,

 

*        uviesť výhody kŕmenia rýb živou potravou

*        Ovládal základné pravidla kŕmenia rýb,

*        vedel výživnú hodnotu krmív,

*        určil druh krmiva pre jednotlivé akváriové ryby,

*        vedel potravnú špecializáciu jednotlivých akváriových rýb,

*        posúdil a zhodnotil kvalitu krmiva a výživu rýb

*        Charakterizoval jednotlivé druhy živého krmiva,

*        vedel rozdeliť živé krmivo,

*        ovládal podmienky odchovu a uskladnenia živej potravy,

*        vedel odloviť, a odchovať živú potravu,

*        správne určil vhodnosť živej potravy pre akváriové ryby,

*        uviedol výhody kŕmenia rýb živou potravou

 

Písomné skúšanie

 

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

Transport a konzervovanie krmiva

Náhradná potrava pre ryby, umelé krmivá

1

*        Poznať podmienky prepravy živej potravy,

*        ovládať spôsoby konzervovania živej potravy,

*        charakterizovať pojem lyofilizácia,

*        uviesť výhody lyofilizácie živej potravy

*        Charakterizovať náhradnú potravu,

*        uviesť podmienky kŕmenia náhradnou potravou,

*        posúdiť vhodnosť kŕmenia náhradnou potravou,

*        definovať a charakterizovať umelé krmivá

*        Vedel uviesť podmienky prepravy živej potravy,

*        ovládal spôsoby konzervovania živej potravy,

*        charakterizoval pojem lyofilizácia,

*        uviedol výhody lyofilizácie živej potravy

*        Charakterizoval náhradnú potravu,

*        uviedol podmienky kŕmenia náhradnou potravou,

*        posúdil vhodnosť kŕmenia náhradnou potravou,

*        definoval a charakterizoval umelé krmivá

 

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

7. Pestovanie a rozmnožovanie rastlín

0,5

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 



 

Význam rastlín v akváriu, pôvod rastlín

Dno akvária

Osvetlenie, kvalita vody, teplota vody

Výživa a spôsoby pestovania rastlín,

spôsoby rozmnožovania rastlín

Prehľad najbežnejších pestovaných druhov rastlín



 

*       

*        Poznať materiál na stavbu dna akvária,

 

*        vedieť postup budovania dna,

*        ovládať funkciu a význam dna akvária

*        Definovať pojmy,

*        charakterizovať podmienky pre pestovanie rastlín v akváriu,

*        vysvetliť význam svetla, kvality vody a teploty vody pre rastliny,

*        určiť vhodnosť osvetlenia pre rastliny,

*        Charakterizovať spôsoby pestovania rastlín,

*        poznať podmienky pestovania vodných rastlín,

*        vedieť vytvoriť vhodné prostredie pre rastliny,

*        ovládať postup pestovania rastlín,

*        vedieť zabezpečiť výživu rastlinám,

*        určiť  vhodný čas hnojenia a druh hnojiva,

*        ovládať spôsoby rozmnožovania rastlín

*        Charakterizovať najbežnejšie druhy akváriových rastlín,

*        ovládať podmienky pestovania rastlín,

*        určiť vhodné druhy rastlín pre pestovanie v akváriu

*        Ovládal význam pestovania rastlín v akváriu,

*        vedel pôvod rastlín,

*        charakterizoval podmienky pestovania rastlín v akváriu,

*        Vedel charakterizovať materiál na stavbu dna akvária,

*        vedel postup budovania dna,

*        ovládal funkciu a význam dna akvária

*        Definoval pojmy,

*        charakterizoval podmienky pre pestovanie rastlín v akváriu,

*        vysvetlil význam svetla, kvality vody a teploty vody pre rastliny,

*        určil vhodnosť osvetlenia pre rastliny,

*        Charakterizoval spôsoby pestovania rastlín,

*        Vedel pomenovať podmienky pestovania vodných rastlín,

*        vedel vytvoriť vhodné prostredie pre rastliny,

*        ovládal postup pestovania rastlín,

*        vedel zabezpečiť výživu rastlinám,

*        určil  vhodný čas hnojenia a druh hnojiva,

*        ovládal spôsoby rozmnožovania rastlín

*        Charakterizoval najbežnejšie druhy akváriových rastlín,

*        ovládal podmienky pestovania rastlín,

*        určil vhodné druhy rastlín pre pestovanie v akváriu

 

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

8. Organizácia práce

 

0,5

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

Záujmové organizácie akvaristov a členstvo v MO akvaristov

Príprava na výstavu akváriových rýb

Akvaristický kalendár.

Veľkochov a export akváriových rýb

 

 

 

*        Poznať aktivity akvaristických krúžkov a organizácií,

*        poznať výhody členstva v MO akvaristov

*        Poznať podmienky výstav akváriových rýb,

*        ovládať štandardy akváriových rýb

*        Ovládať rozvrh chovateľskej činnosti

*        Charakterizovať veľkochov akváriových rýb,

*        poznať základné podmienky pre založenie veľkochovu,

*        ovládať pravidla exportu akváriových rýb

*        Poznal aktivity akvaristických krúžkov a organizácií,

*        poznal výhody členstva v MO akvaristov

*        Ovládal podmienky výstav akváriových rýb,

*        ovládal štandardy akváriových rýb

*        Ovládal rozvrh chovateľskej činnosti

*        Charakterizoval veľkochov akváriových rýb,

*        vedel základné podmienky pre založenie veľkochovu,

 

*        ovládal pravidla exportu akváriových rýb

Písomné skúšanie

Neštandardizovaný didaktický test

 

 

 

 

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

 

 

 

 

 

*         

*         

 

 

 

 

 

 

*         

*         

 

 

 

 

Home ] Up ]

Send mail to soupar@souparmt.edu.sk  with questions or comments about this web site.
Last modified: augusta 30, 2010