| |
ROZPIS
UČIVA PREDMETU: chov
akváriových rýb
|
10
konzultačných hodín
|
Mesiac
|
Dátum
|
Názov
tematického celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia vzdelávacích
výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
|
|
1.
Význam a história akvaristiky
|
0,5
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Spoločenský
význam akvaristiky
Vývoj,
história a súčasný stav akvaristiky
Prirodzené prostredie
pre akváriové ryby
|
|
|
Vysvetliť
spoločenský význam akvaristiky, vyjadriť vlastnými slovami miesto
akvaristiky z pohľadu zamestnania Charakterizovať a vysvetliť
vývoj, históriu a súčasný stav akvaristiky, poznať počiatky aj
súčasný trend vo vývoji akvaristiky
Charakterizovať
prirodzené prostredie pre akváriové ryby,
definovať
podmienky chovu akváriových rýb v umelom prostredí,
určiť
prostredie pre chov jednotlivých druhov akváriových rýb,
vysvetliť
odlišné podmienky chovu jednotlivých druhov akváriových rýb,
rozlíšiť
nároky akváriových rýb podľa prostredia z ktorého pochádzajú
|
Vysvetlil
spoločenský význam akvaristiky,vyjadril vlastnými slovami miesto
akvaristiky z pohľadu zamestnaniaCharakterizoval a vysvetlil vývoj,
históriu a súčasný stav akvaristiky,vedel počiatky aj súčasný
trend vo vývoji akvaristiky
Charakterizoval
prirodzené prostredie pre akváriové ryby,
definoval
podmienky chovu akváriových rýb v umelom prostredí,
určil
prostredie pre chov jednotlivých druhov akváriových rýb,
vysvetlil
odlišné podmienky chovu jednotlivých druhov akváriových rýb,
rozlíšil
nároky akváriových rýb podľa prostredia z ktorého pochádzajú
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
2.
Chovné zariadenia a technické pomôcky
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Veľkosť, tvar a rozdelenie
nádrží, typy nádrží
Elektroinštalácia akvária
Prevzdušňovanie akvária
Filtrácia vody
Sterilizácia vody
Osvetlenie akvária
Ohrievanie akvária
Ostatné pomôcky v
akvaristike
|
|
|
Charakterizovať
umelé prostredie pre akváriové ryby,
definovať
typy nádrží,
vybrať
a určiť správnu veľkosť a tvar nádrží pre chov jednotlivých
kategórií a skupín akváriových rýb,
poznať
a charakterizovať jednotlivé nádrže,
vedieť
rozdeliť nádrže podľa účelu,
navrhnúť
veľkosť a tvár akvárií,
plánovať
potrebu jednotlivých typov akvárií,
vedieť
usporiadať akvária
Definovať
elektroinštaláciu akvária,
opísať
a vykonať napojenie elektroinštalácie akvária,
vysvetliť
význam elektroinštalácie,
skontrolovať
správnosť napojenia elektroinštalácie,
usporiadať
a preveriť elektroinštaláciu
Definovať
prevzdušňovanie akvária,
opísať
a vykonať napojenie prevzdušňovania akvária,
vysvetliť
význam prevzdušňovania akvária,
skontrolovať
správnosť napojenia prevzdušňovania,
usporiadať
a preveriť prevzdušňovanie akvária
Definovať
filtráciu vody,
opísať
a vykonať napojenie filtrácie vody,
vysvetliť
význam filtrácie vody,
skontrolovať
správnosť napojenia filtrácie vody,
usporiadať
a preveriť filtráciu vody
Definovať
pojem,
opísať
a vykonať napojenie sterilizátora vody,
vysvetliť
význam sterilizácie vody,
skontrolovať
správnosť napojenia sterilizátora vody,
usporiadať
a preveriť sterilizáciu vody
Definovať
pojem,
opísať
a vykonať napojenie osvetlenia akvária,
vysvetliť
význam osvetlenia akvária,
skontrolovať
správnosť napojenia osvetlenia akvária,
usporiadať
a preveriť osvetlenie akvária
Definovať
pojem,
opísať
a vykonať napojenie ohrievania akvária,
vysvetliť
význam ohrievania akvária,
skontrolovať
správnosť napojenia ohrievania akvária,
usporiadať
a preveriť ohrievanie akvária
Poznať
a definovať ďalšie pomôcky v akvaristike,
vedieť
využívať ostatné pomôcky v akvaristike,
plánovať
potrebu ostatných pomôcok v
akvaristike
|
Charakterizoval
umelé prostredie pre akváriové ryby,
definoval
typy nádrží,
vybral
a určil správnu veľkosť a tvar nádrží pre chov jednotlivých
kategórií a skupín akváriových rýb,
poznal
a charakterizoval jednotlivé nádrže,
vedel
rozdeliť nádrže podľa účelu,
navrhol
veľkosť a tvár akvárií,
naplánoval
potrebu jednotlivých typov akvárií,
vedel
usporiadať akvária
Definoval
elektroinštaláciu akvária,
opísal
a vykonal napojenie elektroinštalácie akvária,
vysvetlil
význam elektroinštalácie,
skontroloval
správnosť napojenia elektroinštalácie,
usporiadal
a preveril elektroinštaláciu
Definoval
prevzdušňovanie akvária,
opísal
a vykonal napojenie prevzdušňovania akvária,
vysvetlil
význam prevzdušňovania akvária,
skontroloval
správnosť napojenia prevzdušňovania,
usporiadal
a preveril prevzdušňovanie akvária
Definoval
filtráciu vody,
opísal
a vykonal napojenie filtrácie vody,
vysvetlil
význam filtrácie vody,
skontroloval
správnosť napojenia filtrácie vody,
usporiadal
a preveril filtráciu vody
Definoval
pojem,
opísal
a vykonal napojenie sterilizátora vody,
vysvetlil
význam sterilizácie vody,
skontroloval
správnosť napojenia sterilizátora vody,
usporiadal
a preveril sterilizáciu vody
Definoval
pojem,
opísal
a vykonal napojenie osvetlenia akvária,
vysvetlil
význam osvetlenia akvária,
skontroloval
správnosť napojenia osvetlenia akvária,
usporiadal
a preveril osvetlenie akvária
Definoval
pojem,
opísal
a vykonal napojenie ohrievania akvária,
vysvetlil
význam ohrievania akvária,
skontroloval
správnosť napojenia ohrievania akvária,
usporiadal
a preveril ohrievanie akvária
Vedel
a definoval ďalšie pomôcky v akvaristike,
vedel
využívať ostatné pomôcky v akvaristike,
naplánoval
potrebu ostatných pomôcok v
akvaristike
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
Ústne frontálne
skúšanie
Písomné skúšanie
|
Ústne odpovede
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
3.
Akvárium a jeho ekosystém
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Fotosyntetická asimilácia
Biologická rovnováha
Kolobeh dusíka v akváriu
Spoločenstvá rýb a
rastlín
Narušenie biologickej
rovnováhy
Voda a jej
vlastnosti
|
|
Chémia
Anorganická chémia
Ročník prvý
Hydrobiológia
Fyzikálne
a chemické vlastnosti vody
Ročník prvý
Ekológia
Organizmy
a prostredie
Ročník prvý
Ochrana
prírody
Základné zložky ŽP a ich
ochrana
Ročník druhý
|
Definovať
pojmy producenti, konzumenti, reducenti, fotosyntetická asimilácia,
vysvetliť
princíp fotosyntetickej asimilácie,
vedieť
vysvetliť kolobeh látok vo vode,
vysvetliť
základné procesy biologickej rovnováhy v akváriu,
vysvetliť
kyslíkový deficit pri prekŕmení rýb v akváriu
Poznať
vzťahy medzi fotosyntetizujúcimi rastlinami a živočíchmi,
charakterizovať
pojmy biologická rovnováha, asimilácia, disimilácia,
ovládať
zásady, podmienky a faktory pre udržanie biologickej rovnováhy,
poznať
pomôcky a spôsoby na udržanie biologickej rovnováhy v akváriu
Ovládať
kolobeh dusíka vo vode,
poznať
zdroje dusíka vo vode,
vedieť
definovať pojmy nitrifikácia, nitrobacter,
denitrifikácia,
detrit
Charakterizovať
spoločenstvo rýb a rastlín v jednotlivých typoch akvárií,
charakterizovať
biotop,
vedieť
správne určiť a kombinovať jednotlivé druhy rastlín a rýb
pre vytvorenie optimálnych podmienok
Pomenovať
príčiny narušenia biologickej rovnováhy,
charakterizovať
pojmy zelený zákal, riasy, sinice, rozsievky,
vedieť
odstrániť príčiny narušenia biologickej rovnováhy
Charakterizovať
dôležité vlastnosti vody,
poznať
prostriedky a pomôcky na úpravu vody,
definovať
pojmy tvrdosť vody, mäkká voda, reakcia vody - pH
|
Definoval
pojmy producenti, konzumenti, reducenti, fotosyntetická asimilácia,
vysvetlil
princíp fotosyntetickej asimilácie,
vedel
vysvetliť kolobeh látok vo vode,
vysvetlil
základné procesy biologickej rovnováhy v akváriu,
vysvetlil
kyslíkový deficit pri prekŕmení rýb v akváriu
Vedel
popísať vzťahy medzi fotosyntetizujúcimi rastlinami a živočíchmi,
charakterizoval
pojmy biologická rovnováha, asimilácia, disimilácia,
ovládal
zásady, podmienky a faktory pre udržanie biologickej rovnováhy,
poznal
pomôcky a spôsoby na udržanie biologickej rovnováhy v akváriu
Ovládal
kolobeh dusíka vo vode,
Vedel
vymenovať zdroje dusíka vo vode,
vedeť
definovať pojmy nitrifikácia, nitrobacter,
denitrifikácia,
detrit
Charakterizoval
spoločenstvo rýb a rastlín v jednotlivých typoch akvárií,
charakterizoval
biotop,
vedel
správne určiť a kombinovať jednotlivé druhy rastlín a rýb
pre vytvorenie optimálnych podmienok
Pomenoval
príčiny narušenia biologickej rovnováhy,
charakterizoval
pojmy zelený zákal, riasy, sinice, rozsievky,
vedel
odstrániť príčiny narušenia biologickej rovnováhy
Charakterizoval
dôležité vlastnosti vody,
poznal
prostriedky a pomôcky na úpravu vody,
definoval
pojmy tvrdosť vody, mäkká voda, reakcia vody - pH
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
4.
Zariaďovanie akvária a jeho údržba
|
0,5
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Zriaďovanie
akvária
Nákup
a prenášanie rýb
Prevádzka,
kontrola a údržba akvária
|
|
|
Určiť
podmienky pre zriadenie akvária
vedieť
zriadiť akvárium,
opísať
postup zriaďovania akvária,
vybrať
vhodný materiál, rastliny a pomôcky pre zriadenie akvária,
navrhnúť
a usporiadať jednotlivé zariadenia do akvária,
posúdiť
vhodnosť podmienok v akváriu pre chov rýb,
Vedieť
rozoznať zdravé a choré ryby,
poznať
podmienky prenášania rýb z obchodu,
naplánovať
množstvo a druhové zastúpenie
rýb pre zriadené akvárium
Poznať
základné potreby pre osadenstvo akvária,
ovládať
spôsoby údržby akvária,
ovládať
základné činnosti pri prevádzke a údržbe akvária,
poznať
pomôcky na údržbu a prevádzku akvária
|
Správne
určil podmienky pre zriadenie akvária,
vedel
zriadiť akvárium,
opísal
postup zriaďovania akvária,
vybral
vhodný materiál, rastliny a pomôcky pre zriadenie akvária,
navrhol
a usporiadal jednotlivé zariadenia do akvária,
posúdil
vhodnosť podmienok v akváriu pre chov rýb,
Vedel
popísať a rozoznať zdravé a choré ryby,
pomenoval
podmienky prenášania rýb z obchodu,
vedel
naplánovať množstvo a druhové
zastúpenie rýb pre zriadené akvárium
Vedel
základné potreby pre osadenstvo akvária,
ovládal
spôsoby údržby akvária,
ovládal
základné činnosti pri prevádzke a údržbe akvária,
vymenoval
pomôcky na údržbu a prevádzku akvária
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
5.
Chov a rozmnožovanie rýb
|
4
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Morfológia
rýb
Rozlišovanie
pohlavia rýb
Podmienky
prostredia pri chove rýb
Spoločenské
akvárium
|
1
|
Rybnikárstvo
Chov kapra
Ročník tretí
Ichtyológia
Taxonómia a biológia
rýb
Ročník druhý
Choroby
rýb
Všeobecná prevencia a zoohygiena
v chove rýb
Ročník štvrtý
|
Definovať
morfologické znaky,
rozdeliť
a vysvetliť jednotlivé znaky,
charakterizovať
znaky pre zaradenie rýb
Charakterizovať
pojem pohlavný dimorfizmus,
vedieť
odlíšiť pohlavie na základe morfologických znakov,
opísať
rozdiely medzi pohlaviami u akváriových rýb
Charakterizovať
pojmy abiotické a biotické podmienky,
vedieť
charakterizovať podmienky prostredia pre jednotlivé skupiny akváriových
rýb,
vysvetliť
rozdielne správanie rýb z rôzneho prostredia
Charakterizovať
spoločenské akvárium,
poznať
podmienky vybudovania spoločenského akvária,
vedieť
vybudovať a osadiť spoločenské akvárium,
zhodnotiť
spoločenské akvárium
|
Definoval
morfologické znaky,
rozdelil
a vysvetlil jednotlivé znaky,
charakterizoval
znaky pre zaradenie rýb
Charakterizoval
pojem pohlavný dimorfizmus,
vedel
odlíšiť pohlavie na základe morfologických znakov,
opísal
rozdiely medzi pohlaviami u akváriových rýb
Charakterizoval
pojmy abiotické a biotické podmienky,
vedel
charakterizovať podmienky prostredia pre jednotlivé skupiny akváriových
rýb,
vysvetlil
rozdielne správanie rýb z rôzneho prostredia
Charakterizoval
spoločenské akvárium,
ovládal
podmienky vybudovania spoločenského akvária,
vedel
vybudovať a osadiť spoločenské akvárium,
zhodnotil
spoločenské akvárium
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
Chov
nenáročných a náročných druhov rýb
Príprava
na neres a vývoj ikernatých druhov rýb
Manipulácia
s rybami, narkotizácia , umelý výter
|
1
|
Vedieť
charakterizovať podmienky pre nenáročné a náročné druhy rýb,
určiť
a vytvoriť vhodné podmienky pre nenáročné a náročné
druhy rýb
Vytvoriť
vhodné podmienky na neres,
navrhnúť
vhodné chovné zariadenia,
posúdiť
a zhodnotiť podmienky na neres a samotný neres,
vedieť
správne určiť čas rozkŕmovania rybičiek
Vedieť
zásady manipulácie s rybami,
charakterizovať
pojem narkotizácia,
určiť
vhodné prípravky, čas a zrelosť rýb pre narkotizáciu,
charakterizovať
umelý výter,
vedieť
vykonať umelý výter,
posúdiť
a zhodnotiť umelý výter
|
Vedel
charakterizovať podmienky pre nenáročné a náročné druhy rýb,
určil
a vytvoril vhodné podmienky pre nenáročné a náročné druhy
rýb
Vytvoril
vhodné podmienky na neres,
navrhol
vhodné chovné zariadenia,
posúdil
a zhodnotil podmienky na neres a samotný neres,
vedel
správne určiť čas rozkŕmovania rybičiek
Vedel
zásady manipulácie s rybami,
charakterizoval
pojem narkotizácia,
určil
vhodné prípravky, čas a zrelosť rýb pre narkotizáciu,
charakterizoval
umelý výter,
vedel
vykonať umelý výter,
správne
posúdil a zhodnotil umelý výter
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
Názvoslovie
rýb
Naše
ryby v akváriu
|
1
|
Charakterizovať
pojmy druh, rod, čeľaď, rad trieda,
vedieť
zaradiť jednotlivé druhy rýb do skupín,
poznať
a charakterizovať jednotlivé druhy rýb,
poznať
podmienky chovu a rozmnožovania jednotlivých druhov rýb,
zhodnotiť
chov jednotlivých druhov rýb
Vedieť
charakterizovať podmienky pre chov našich rýb v akváriu,
určiť
vhodné druhy rýb do akvária,
posúdiť
vytvorené podmienky,
charakterizovať
jednotlivé naše ryby vhodné pre akvária
|
Charakterizovať
pojmy druh, rod, čeľaď, rad trieda,
vedieť
zaradiť jednotlivé druhy rýb do skupín,
poznať
a charakterizovať jednotlivé druhy rýb,
poznať
podmienky chovu a rozmnožovania jednotlivých druhov rýb,
zhodnotiť
chov jednotlivých druhov rýb
Vedel
charakterizovať podmienky pre chov našich rýb v akváriu,
určil
vhodné druhy rýb do akvária,
posúdil
vytvorené podmienky,
charakterizoval
jednotlivé naše ryby vhodné pre akvária
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
Prevencia
a choroby rýb
|
1
|
Charakterizovať
pojmy prevencia, izolácia, liečenie,
ovládať
preventívne opatrenia,
poznať
príznaky ochorenia,
vedieť
využívať liečebné postupy a aplikovať liečiva,
posúdiť
a zhodnotiť zdravotný stav rýb
|
Charakterizoval
pojmy prevencia, izolácia, liečenie,
ovládal
preventívne opatrenia,
vedel
rozpoznať príznaky ochorenia,
vedel
využívať liečebné postupy a aplikovať liečiva,
posúdil
a zhodnotil zdravotný stav rýb
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
6.
Výživa rýb
|
2
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Základné
pravidlá kŕmenia rýb, výživná hodnota krmív, potravná špecializácia
Živé
krmivo
|
1
|
|
Ovládať
základné pravidla kŕmenia rýb,
poznať
výživnú hodnotu krmív,
určiť
druh krmiva pre jednotlivé akváriové ryby,
poznať
potravnú špecializáciu jednotlivých akváriových rýb,
posúdiť
a zhodnotiť kvalitu krmiva a výživu rýb
Charakterizovať
jednotlivé druhy živého krmiva,
vedieť
rozdeliť živé krmivo,
ovládať
podmienky odchovu a uskladnenia živej potravy,
vedieť
odloviť, al odchovať živú potravu,
určiť
vhodnosť živej potravy pre akváriové ryby,
uviesť
výhody kŕmenia rýb živou potravou
|
Ovládal
základné pravidla kŕmenia rýb,
vedel
výživnú hodnotu krmív,
určil
druh krmiva pre jednotlivé akváriové ryby,
vedel
potravnú špecializáciu jednotlivých akváriových rýb,
posúdil
a zhodnotil kvalitu krmiva a výživu rýb
Charakterizoval
jednotlivé druhy živého krmiva,
vedel
rozdeliť živé krmivo,
ovládal
podmienky odchovu a uskladnenia živej potravy,
vedel
odloviť, a odchovať živú potravu,
správne
určil vhodnosť živej potravy pre akváriové ryby,
uviedol
výhody kŕmenia rýb živou potravou
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
Transport
a konzervovanie krmiva
Náhradná
potrava pre ryby, umelé krmivá
|
1
|
Poznať
podmienky prepravy živej potravy,
ovládať
spôsoby konzervovania živej potravy,
charakterizovať
pojem lyofilizácia,
uviesť
výhody lyofilizácie živej potravy
Charakterizovať
náhradnú potravu,
uviesť
podmienky kŕmenia náhradnou potravou,
posúdiť
vhodnosť kŕmenia náhradnou potravou,
definovať
a charakterizovať umelé krmivá
|
Vedel
uviesť podmienky prepravy živej potravy,
ovládal
spôsoby konzervovania živej potravy,
charakterizoval
pojem lyofilizácia,
uviedol
výhody lyofilizácie živej potravy
Charakterizoval
náhradnú potravu,
uviedol
podmienky kŕmenia náhradnou potravou,
posúdil
vhodnosť kŕmenia náhradnou potravou,
definoval
a charakterizoval umelé krmivá
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
7.
Pestovanie a rozmnožovanie rastlín
|
0,5
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Význam
rastlín v akváriu, pôvod rastlín
Dno
akvária
Osvetlenie,
kvalita vody, teplota vody
Výživa
a spôsoby pestovania rastlín,
spôsoby
rozmnožovania rastlín
Prehľad
najbežnejších pestovaných druhov rastlín
|
|
|
Poznať
materiál na stavbu dna akvária,
vedieť
postup budovania dna,
ovládať
funkciu a význam dna akvária
Definovať
pojmy,
charakterizovať
podmienky pre pestovanie rastlín v akváriu,
vysvetliť
význam svetla, kvality vody a teploty vody pre rastliny,
určiť
vhodnosť osvetlenia pre rastliny,
Charakterizovať
spôsoby pestovania rastlín,
poznať
podmienky pestovania vodných rastlín,
vedieť
vytvoriť vhodné prostredie pre rastliny,
ovládať
postup pestovania rastlín,
vedieť
zabezpečiť výživu rastlinám,
určiť
vhodný čas hnojenia a druh hnojiva,
ovládať
spôsoby rozmnožovania rastlín
Charakterizovať
najbežnejšie druhy akváriových rastlín,
ovládať
podmienky pestovania rastlín,
určiť
vhodné druhy rastlín pre pestovanie v akváriu
|
Ovládal
význam pestovania rastlín v akváriu,
vedel
pôvod rastlín,
charakterizoval
podmienky pestovania rastlín v akváriu,
Vedel
charakterizovať materiál na stavbu dna akvária,
vedel
postup budovania dna,
ovládal
funkciu a význam dna akvária
Definoval
pojmy,
charakterizoval
podmienky pre pestovanie rastlín v akváriu,
vysvetlil
význam svetla, kvality vody a teploty vody pre rastliny,
určil
vhodnosť osvetlenia pre rastliny,
Charakterizoval
spôsoby pestovania rastlín,
Vedel
pomenovať podmienky pestovania vodných rastlín,
vedel
vytvoriť vhodné prostredie pre rastliny,
ovládal
postup pestovania rastlín,
vedel
zabezpečiť výživu rastlinám,
určil
vhodný čas hnojenia a druh hnojiva,
ovládal
spôsoby rozmnožovania rastlín
Charakterizoval
najbežnejšie druhy akváriových rastlín,
ovládal
podmienky pestovania rastlín,
určil
vhodné druhy rastlín pre pestovanie v akváriu
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
8.
Organizácia práce
|
0,5
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
Záujmové organizácie
akvaristov a členstvo v MO akvaristov
Príprava na výstavu
akváriových rýb
Akvaristický kalendár.
Veľkochov a export
akváriových rýb
|
|
|
Poznať
aktivity akvaristických krúžkov a organizácií,
poznať
výhody členstva v MO akvaristov
Poznať
podmienky výstav akváriových rýb,
ovládať
štandardy akváriových rýb
Ovládať
rozvrh chovateľskej činnosti
Charakterizovať
veľkochov akváriových rýb,
poznať
základné podmienky pre založenie veľkochovu,
ovládať
pravidla exportu akváriových rýb
|
Poznal
aktivity akvaristických krúžkov a organizácií,
poznal
výhody členstva v MO akvaristov
Ovládal
podmienky výstav akváriových rýb,
ovládal
štandardy akváriových rýb
Ovládal
rozvrh chovateľskej činnosti
Charakterizoval
veľkochov akváriových rýb,
vedel
základné podmienky pre založenie veľkochovu,
ovládal
pravidla exportu akváriových rýb
|
Písomné skúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
|
|
|
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|