IV. ročník

Stredná odborná škola rybárska Mošovce Rybárstvo a životné prostredie
študijný  odbor
4215 6  Rybárstvo

Na úvod Hore



 

Chronológia zmien

ŠkVP
nadstavbové štúdium:
rybárstvo a životné prostredie
poľnohospodárstvo

rybárstvo - prezentácia

ROČNÍK: ŠTVRTÝ

ROZPIS  UČIVA PREDMETU:  

 

Názov tematického celku

Témy

Hodiny

Medzipredmetové vzťahy

Očakávané

vzdelávacie výstupy

Kritériá hodnotenia vzdelávacích výstupov

Metódy hodnotenia

Prostriedky hodnotenia

Úvod do špeciálneho chovu zvierat

1

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Význam chovu zvierat

1

Chov zvierat 1.roč

*        vysvetliť význam chovu zvierat

*        vysvetlil význam chovu zvierat

ústne frontálne skúšanie

ústne odpovede

Chov hovädzieho dobytka

5

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Význam chovu HD

1

Chov zvierat 1.roč

*        vysvetliť význam chovu

*        poznať plemená

*        popísať odchov

*        charakterizovať chov dojníc a popísať výrobu mlieka

*        popísať výrobu mäsa

*        vysvetlil význam chovu

*        poznal plemená

*        popísal odchov

*        charakterizoval chov dojníc a popísal výrobu mlieka

*        popísal výrobu mäsa

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Plemená HD

1

Odchov teliat a MHD

1

Chov dojníc a výroba mlieka

1

Výroba mäsa

1

Chov ošípaných

5

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Význam chovu ošípaných

1

Chov zvierat 1.roč

*        poznať význam chovu oš.

*        poznať plemená a charakterizovať hybridizačný program

*        popísať chov prasníc a kancov

*        popísať odchov a odstav prasiatok

*        charakterizovať výkrm a popísať výrobu mäsa

*        poznal význam chovu oš.

*        poznal plemená a charakterizoval hybridizačný program

*        popísal chov prasníc a kancov

*        popísal odchov a odstav prasiatok

*        charakterizoval výkrm a popísal výrobu mäsa

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Plemená a hybridizačný program

1

Chov prasníc a kancov

1

Odchov a odstav prasiatok

1

Výkrm a výroba mäsa

1

Chov oviec

4

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Význam chovu oviec

1

Chov zvierat 1.roč

*        vysvetliť význam chovu

*        vysvetlil význam chovu

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Plemená a plemenitba

1

*        poznať plemená a charakterizovať plemenitbu

*        popísať chov oviec

*        popísať výrobu mlieka a mäsa

*        poznal plemená a charakterizoval plemenitbu

*        popísal chov oviec

*        popísal výrobu mlieka a mäsa

Chov oviec

1

Výroba mlieka a mäsa

1

Chov koní

4

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Význam chovu koní

1

Chov zvierat 1.roč

*        vysvetliť význam chovu

*        poznať plemená

*        popísať výživu a kŕmenie ustajnenie  a ošetrovanie

*        popísať výcvik koní

*        vysvetlil význam chovu

*        poznal plemená

*        popísal výživu a kŕmenie ustajnenie  a ošetrovanie

*        popísal výcvik koní

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Plemená koní

1

Výživa a kŕmenie, ustajnenie a ošetrovanie

1

Výcvik koní

1

Chov hydiny

4

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Chov kúr

1

Chov zvierat 1.roč

*        charakterizovať a popísať chov kúr

*        charakterizovať a popísať chov moriek

*        charakterizovať a popísať chov perličiek

*        charakterizovať a popísať chov jap. prepelice

*        charakterizoval a popísal chov

*        charakterizoval a popísal chov

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Chov moriek

1

Chov perličiek

1

*        charakterizoval a popísal chov

*        charakterizoval a popísal chov

Chov japonskej prepelice

1

Chov králikov

3

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Význam chovu

1

Chov zvierat 1.roč

*        vysvetliť význam chovu

*        poznať plemená a popísať plemenitbu

*        charakterizovať výrobu mäsa

*        vysvetlil význam chovu

*        poznal plemená a popísal plemenitbu

*        charakterizoval výrobu mäsa

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Plemená a plemenitba

1

Výroba mäsa

1

Chov včiel

3

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Význam chovu včiel

1

Chov zvierat 1.roč

*        vysvetliť význam chovu včiel

*        popísať včelstvo a poznať včelárske náradie

*        popísať včelársky rok

*        vysvetlil význam chovu včiel

*        popísal včelstvo a poznal včelárske náradie

*        popísal včelársky rok

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Včelstvo a včelárske náradie

1

Včelársky rok

1

Choroby zvierat

4

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Choroby prežúvavcov

1

Chov zvierat 1.roč

*        poznať a charakterizovať najdôležitejšie choroby a ich príznaky

*        poznal a charakterizovaťlnajdôležitejšie choroby a ich príznaky

ústne frontálne skúšanie

písomné skúšanie

ústne odpovede

neštandardizovaný

test

písomná práca

Choroby ošípaných

1

Choroby koní

1

Choroby králikov a včiel

1

*         

*         

 

 

Všeobecné pokyny hodnotenia:

 

                 Pri každom hodnotení tematického celku používame všeobecné kritériá a klasifikáciu uvedenú v tomto ŠkVP (pre jednotlivcov, skupinu, pre ústne a písomné práce). Neštandardizované didaktické testy pripravuje vyučujúci.

Po ukončení tematického celku v danom vyučovacom predmete pripraví vyučujúci neštandardizovaný didaktický test na overenie vedomostí a zručností žiakov. Otázky v písomnej práci a neštandardizovaných didaktických testoch nesmú presahovať stanovenú úroveň vzdelávacích výstupov v jednotlivých tematických celkoch. Hodnotenie písomnej práce a neštandardizovaného didaktického testu stanovuje vyučujúci a žiaci sú s ním oboznámení po ukončení testu. Výsledky písomnej práce a neštandardizovaného didaktického testu sú významnou súčasťou sumatívneho hodnotenia a uchovávajú sa počas  doby štúdia žiaka. Vo výslednej klasifikáciu sa odzrkadľuje súhrnne hodnotenie , ktoré sa odvíja od miery zvládnutia obsahového a výkonového štandardu,  priebežné hodnotenie, ktoré preveruje schopnosť žiaka využiť medzipredmetové vzťahy a uplatniť získané vedomosti a schopnosti pri riešení konkrétnych úloh a práca žiaka v skupine.

Klasifikácia písomných prác a neštandardizovaných didaktických testov:

Stupeň 1 – výborný,            žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 90%, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 2 – chválitebný      žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 75%, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 3 – dobrý                žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 50 %, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 4 – dostatočný       žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 30%, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 5 - nedostatočný   žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda na menej ako 30 %, (z maximálneho počtu bodov).

 

Copyright or other proprietary statement goes here.
For problems or questions regarding this web contact [ProjectEmail].
Last updated: júna 03, 2009.