ROZPIS
UČIVA PREDMETU: špeciálne stroje
|
spolu
5 vyučovacích hodín
|
Názov
tematického celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia vzdelávacích
výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
Pojazdové ústrojenstvo
OK
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Pojazd E-512, E-514
Variátor pojazdu
Hnacia náprava, hnaná náprava
Brzdový
systém
|
1
|
|
vedieť
charakterizovať pojazd OK,
charakterizovať
základné časti pojazdu,
rozumieť
správnemu využitiu jednotlivých častí z hľadiska efektívnosti,
s ohľadom na BOZP a ochranu životného prostredia.
|
vedel
charakterizovať pojazd OK,
charakterizoval
základné časti pojazdu,
rozumel
správnemu využitiu jednotlivých častí z hľadiska efektívnosti,
s ohľadom na BOZP a ochranu životného prostredia.
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
|
Ústna skúška
Test
|
Hydraulické ústrojenstvo OK
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Základy
hydrauliky, schémy, čítanie schém
Popis
a činnosť základného hydraulického okruhu
Popis
častí - čerpadlá, hydromotory,...
Pracovná
hydraulika E-512, E-514
Pracovná
hydraulika E-516
Hydraulické
riadenie OK
Hydrostatický
jazdný pohon
|
1
|
|
poznať
význam hydrauliky OK,
charakterizovať
hlavné časti hydrauliky a ich využitie
a predchádzanie porúch,
charakterizovať
pracovnú hydrauliku a hydrostatický jazdný pohon.
|
poznal
význam hydrauliky OK,
charakterizoval
hlavné časti hydrauliky a ich využitie
a predchádzanie porúch,
charakterizoval
pracovnú hydrauliku a hydrostatický jazdný pohon.
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
projekt
|
Ústna skúška
Test
|
Elektrické zariadenie OK
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Účel,
zloženie, akumulátor OK
Alternátor, poistky, spúšťač
Kontrolné a meracie
prístroje, stratomery, PIS
|
1
|
|
vedieť
vysvetliť účel elektrickej
sústavy OK,
charakterizovať
jednotlivé časti sústavy a ich správne využitie,
ovládať
kontrolné a meracie prvky OK.
|
vedel
vysvetliť účel elektrickej
sústavy OK,
charakterizoval
jednotlivé časti sústavy a ich správne využitie,
ovládal
kontrolné a meracie prvky OK.
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
projekt
|
Ústna skúška
Test
|
Úprava OK
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Úprava na výmlat špeciálnych plodín, adaptéry
Adaptér na zber z riadku
Adaptér na zber kukurice
Úpravy
na zber maku, ďateliny a iných plodín
|
1
|
|
vedieť
vysvetliť princípy práce adaptérov na
zber rôznych plodín,
charakterizovať
jednotlivé adaptéry a ich použitie,
ovládať
úpravy OK a technológiu zberu jednotlivých plodín.
|
vedel
vysvetliť princípy práce adaptérov na
zber rôznych plodín,
charakterizoval
jednotlivé adaptéry a ich použitie,
ovládal
úpravy OK a technológiu zberu jednotlivých plodín.
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
projekt
|
Ústna skúška
Test
|
Pracovné nasadenie OK
Technická údržba OK a diagnostika, ošetrovanie OK
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Preberanie nového OK, záruka,
presuny OK, nasadenie pri práci, evidencia, odmeňovanie
Systém
údržieb a ich náplň
Náplň
vyšších údržieb OK
Posezónne ošetrovanie OK a diagnostika
|
1
|
|
vedieť
vysvetliť zásady preberania
stroja, presuny OK po cestách, a využitie pri práci,
vedieť
vysvetliť systém ošetrovania OK,
charakterizovať
jednotlivé etapy a činnosť v etapách,
poznať
zásady ošetrovania vo vzťahu k ochrane životného prostredia
|
vedel
vysvetliť zásady preberania
stroja, presuny OK po cestách, a využitie pri práci,
vedel
vysvetliť systém ošetrovania OK,
charakterizoval
jednotlivé etapy a činnosť v etapách,
poznal
zásady ošetrovania vo vzťahu k ochrane životného prostredia
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
projekt
|
Ústna skúška
Test
|