Na úvod Hore Mapa stránok
Stredná odborná škola rybárska

Tabuľka vzťahu
Tabuľka prevodu Učebný plán Pr. využitia týždňov Poznámky k uč. plánu Tabuľka vzťahuStredná odborná škola rybárska Mošovce

 

 

 

NADSTAVBOVÉ ŠTÚDIUM

- rybárstvo a životné prostredie - 45084 00

- poľnohospodárstvo - 45124 00

       

 

ŠkVP
rybárstvo a životné prostredie

Tabuľka vzťahu kľúčových kompetencií k obsahu vzdelávania

 

Prehľad kľúčových kompetencií

Komunikatívne a sociálno interakčné spôsobilosti

Interpersonálne a intrapersonálne spôsobilosti

Schopnosti tvorivo riešiť problémy

Podnikateľské spôsobilosti

Spôsobilosti využívať informačné technológie

Spôsobilosti byť demokratickým občanom

Prehľad názov predmetov

Prehľad výchovných a vzdelávacích stratégií

Povinné všeobecnovzdelávacie predmety

 

slovenský jazyk a literatúra

J

J

J

J

J

J

anglický jazyk

J

J

J

J

J

J

ekológia

J

J

J

J

J

J

biológia

J

J

J

J

J

J

matematika

 

J

J

J

J

 

informatika

J

J

J

J

J

 

telesná výchova

J

J

J

 

 

J

Povinné odborné predmety

 

ekonomika a podnikanie

J

J

J

J

J

J

účtovníctvo

J

J

J

J

J

manažment a marketing

J

J

J

J

J

J

ochrana prírody

J

J

J

J

J

J

rybárstvo

J

J

J

J

J

J

rybárska technológia

J

J

J

J

J

J

vodné hospodárstvo

J

J

J

J

J

J

pestovanie rastlín

J

J

J

J

J

J

chov zvierat

J

J

J

J

J

J

mechanizácia

J

J

J

J

J

J

učebná prax

J

J

J

J

J

J

Voliteľné predmety

 

rybárstvo vo voľných vodách

J

J

J

J

J

J

spracovanie rýb

J

J

J

J

J

J

choroby rýb

J

J

J

J

J

J

poľovníctvo

J

J

J

J

J

J

chov akváriových rýb

J

J

J

J

J

J

chov vodnej hydiny

J

J

J

J

J

J

špeciálne stroje a zariadenia

J

J

J

J

J

J

spracovanie poľnohospodárskych produktov

J

J

J

J

J

J

psychológia trhu

J

J

J

J

J

J

podnikanie, obchod a služby

J

J

J

J

J

J

Nepovinné predmety

 

motorové vozidlá

J

J

J

J

J

športové hry

J

J

J

J

Kľúčové kompetencie predstavujú spoločne uplatňované zásady a pravidlá pri vybraných postupoch, metódach a formách práce, pri organizovaní rôznych akcií alebo  aktivít, mali by podporovať a rozvíjať aktivitu, tvorivosť, zručnosť, učenie žiaka. Výchovné a vzdelávacie stratégie (ďalej len „VVS“) nie sú formulované ako ciele, konkrétne metódy, postupy, pokyny alebo predpokladané výsledky žiakov, ale predstavujú spoločný postup, prostredníctvom ktorého by učitelia doviedli žiakov k vytváraniu alebo ďalšiemu rozvoju kľúčových kompetencií.

VVS sú v našom školskom vzdelávacom programe stanovené pre každý vyučovací predmet a pre vybrané kľúčové kompetencie tak, ako to ukazuje tabuľka. Táto stratégia bola odsúhlasená všetkými metodickými komisiami na škole. 

 

 

Send mail to petermatula@souparmt.edu.sk with questions or comments about this web site.
Last modified: júla 21, 2009