ROZPIS
UČIVA PREDMETU: INFORMATIKA
|
1
hodina týždenne, spolu 30 vyučovacích hodín
|
Názov
tematického celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia vzdelávacích
výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
1.
Bezpečnosť a hygiena pri práci
|
2
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
1.1
zásadami a pravidlami práce, ergonómia a fyziológia práce, organizácia
práce v laboratóriu, hygiena práce s PC
|
1
|
|
·
pochopiť
nutnosť dodržiavať zásady a pravidlá práce v laboratóriu,
ergonómiu a fyziológiu práce a organizáciu práce v učebni
PC,
|
·
dodržiaval
zásady a pravidlá práce v laboratóriu, ergonómiu a fyziológiu
práce a organizáciu práce v učebni PC v záujme ochrany
vlastného zdravia,
|
|
|
1.2
vstupné zistenie vedomostí
|
1
|
preukázať
vedomosti získane v podchádzajúcom ročníku.
|
·
preukázal
vedomosti z predchádzajúceho ročníka.
|
Písomné preskúšanie
|
Neštandardizovaný
didaktický test
|
2.
OBLASTI VYUŽITIA INFORMATIKY
|
16
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
2.1 metodika písania záverečných
maturitných prác
|
|
Technika administratívy
a korešpondencia, matematika, slovenský jazyk a literatúra,
ekonomika, jednoduché účtovníctvo, súbor odborných predmetov
|
·
vedieť
efektívne písať záverečnú prácu a pod.
|
·
vediel
efektívne písať záverečnú prácu a pod
|
Písomné preskúšanie
|
Kontrolná praktická práca
Zaslanie na e-mail ukážku
záverečnej práce
|
2.1.1 vzhľad kapitol a podkapitol
a ich číslovanie
|
1
|
2.1.2 číslovanie obrázkov
a tabuliek, vloženie poznámky pod čiarou
|
0,5
|
2.1.3 vytvorenie obsahu
dokumentu
|
0,5
|
2.1.4. citácia, zoznam
použitej literatúry
|
1
|
2.2 využitie tabuľkového
procesoru v odbore
|
|
·
vedieť
použiť tabuľkový editor v odbore
|
·
vediel
použiť tabuľkový editor v odbore
|
Praktické skúšanie
|
Kontrolná praktická práca
vytvorenie xls a zaslanie
e-mailom (4*5)
|
2.2.1 vytvorenie tabuľky
a grafu na sledovanie teploty vody v priebehu roku
|
2
|
2.2. 2 vytvorenie tabuľky
pre výpočet dennej kŕmnej dávky
|
2
|
2.2.3 vytvorenie tabuľky
pre výpočet obratu stáda - mesačný v jednom rybníku
|
4
|
2.2.4 vytvorenie tabuľky
pre výpočet PHM
|
2
|
2.2.5 prezentácia
tabuliek
|
3
|
·
|
·
|
Praktické skúšanie
|
odprezentovanie xls s dôrazom
na funkčnosť (20)
|
3.
INFORMAČNÁ SPOLOČNOSŤ
|
12
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
3.1 vzdelávanie na
internete
|
12
|
|
·
Chápať
význam ďalšieho vzdelávania cez internet, vedieť sa prihlásiť do rôznych
kurzov, vyhľadávať kurzy
|
·
Chápal
význam ďalšieho vzdelávania cez internet, vedel sa prihlásiť do rôznych
kurzov, vyhľadal kurzy
|
Praktické skúšanie
|
Vyhľadať podľa momentálnych
možností zmysluplný kurz a v závislosti od kurzu ho
absolvovať
|