ROZPIS
UČIVA PREDMETU: vodné
hospodárstvo
|
spolu
10 konzultačných hodín
|
Názov
tematického celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia vzdelávacích
výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
Zariadenia
pre umelý chov rýb
|
2
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Výber
lokality a stavba liahne rýb
Stavba
kruhových rybníčkov
Stavba pstruhových rybníkov
a náhonov
|
1
1
|
Chov
rýb v riadenom prostredí
Liahne pre ikry rýb
Chovné objekty pre
lososovité ryby
Ročník tretí
|
|
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
|
Ústne odpovede
Neštandardizovaný
didaktický test
|
Hydrológia
a základy hydrauliky
|
2
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Základy hydrológie
Meranie vodných stavov
Vplyvy vodných stavov
na rybárstvo
|
1
1
|
|
|
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
|
Ústne odpovede
Neštandardizovaný
didaktický test
|
Úpravy
tokov
|
4
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Voľba materiálu na úpravy
tokov
Úpravy bystrín,
potokov a riek
Úpravy brehov vodných
nádrží
Vplyv úprav tokov na
rybárstvo
Ďalšie stavby na
tokoch
|
1
1
1
1
|
|
|
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
|
Ústne odpovede
Neštandardizovaný
didaktický test
|
Rybie
prechody
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Význam rybích
prechodov
Požiadavky na rybie
prechody
|
1
|
|
|
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
|
Ústne odpovede
Neštandardizovaný
didaktický test
|
Konštrukcia a rozdelenie
rybích prechodov
|
|
|
|
|
|
Cvičenia
|
1
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Meranie rýchlosti prúdenia
vody, prietoku
Úpravy, regulácie,
opevnenie brehov bystrín, potokov a riek
Úpravy, opevnenie
brehov vodných nádrží
Konštrukcia rybích
prechodov
Revitalizácia tokov
|
1
|
|
|
|
Ústne skúšanie
Písomné skúšanie
|
Ústne odpovede
Neštandardizovaný
didaktický test
|