ROZPIS
UČIVA PREDMETU: anglický
jazyk
|
4
hodiny týždenne, spolu 120 vyučovacích hodín
|
Názov
tematického celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia vzdelávacích
výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
Veci,
ktoré zmenili svet
|
10
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Zopakovanie
prebratých štyroch slovesných časov (Present Simple, Past Ysimle,
Present Perfect, Future Simle)
|
2
|
|
vedieť
používať dosial prebraté gramatické časy
|
používal
dosial prebraté gramatické časy
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Priradenie
trpného rodu s „they“
|
2
|
z činnej
vety s dvoma premetmi vytvoriť trpnú vetu
|
z činnej
vety s dvoma premetmi vytvoril trpnú vetu
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Zaužívané
slovné spojenia (napr.“lose the way“)
|
2
|
zvládnuť
typické slovné spojenia
|
zvládol
typické slovné spojenia
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Písomné
spracovanie vlastného názoru na knihu alebo film
|
2
|
písomne
spracovať vlastné ohodnotenie knihy a celého filmu
|
písomne
spracoval vlastné ohodnotenie knihy a celého filmu
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Diskusia
o veciach, ktorých používanie
sa ujalo vo svetovom rozsahu
|
2
|
|
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Priania
a skutočnosť
|
10
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Podmieňovací
spôsob, konštrukcia, využitie podobnosti so slovenčinou
|
2
|
|
zvládnuť
tvorbu a používanie podmieňovacieho spôsobu pri vyjadrovaní
nepravdepodobných situácií
|
zvládol
tvorbu a používanie podmieňovacieho spôsobu pri vyjadrovaní
nepravdepodobných situácií
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Zopakovanie
niektorých modálnych slovies (zvlášť „may)
|
2
|
zvládnuť
tvorbu a používanie podmieňovacieho spôsobu pri vyjadrovaní
nepravdepodobných situácií
|
zvládol
tvorbu a používanie podmieňovacieho spôsobu pri vyjadrovaní
nepravdepodobných situácií
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrenie
neistoty „Might“
|
2
|
zobraziť
rozdiel spôs. slovies „will a might“
|
zobraziť
rozdiel spôs. slovies „will a might“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Konverzácia
k plánom na blízku budúcnosť. Roleplay
|
2
|
vedieť
používať jednotlivé modálne slovesá pri konverzácii o budúcich
plánoch
|
vedieť
používať jednotlivé modálne slovesá pri konverzácii o budúcich
plánoch
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Frázové
slovesá. Precvičovanie v blízkych situáciách(napr.“sit down“)
|
1
|
vedieť
používať jednotlivé modálne slovesá pri konverzácii o budúcich
plánoch
|
vedieť
používať jednotlivé modálne slovesá pri konverzácii o budúcich
plánoch
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Poskytovanie
rady s kondicionálom
|
1
|
vedieť
používať „should“ pri odporúčaní
|
vedieť
používať „should“ pri odporúčaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Zárobky
a živobytie
|
7
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Zopakovanie
slovies času “Present Perfect“, zvlášť jeho používanie v konkrétnych
situáciách
|
2
|
|
zvládnuť
rozdiel medzi „ Present perfect Simple“ a „Present perfekt
continous“ pri vyjadrovaní minulej činnosti
|
zvládol
rozdiel medzi „ Present perfect Simple“ a „Present perfekt
continous“ pri vyjadrovaní minulej činnosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Slovesný
čas „Present Continuous“
Precvičovanie
„Pres.Pref.Simple“ a Pres.Perf.Contimous“ na bežných situáciách
a príkladoch
|
3
|
precvičovaním
pochopiť aspekt osobného hľadiska hovoriaceho pri jednotlivých sloves.
časoch
|
precvičovaním
pochopil aspekt osobného hľadiska hovoriaceho pri jednotlivých sloves.
časoch
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Zaužívané
výrazy pri telefonovaní. Roleplay na telefonovanie
|
1
|
zvládnuť
výrazy pri telefonovaní
|
zvládol
výrazy pri telefonovaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Ďalšie
príklady na tvorenie prísloviek
|
1
|
vedieť
riešenie na príklady na tvorenie prísloviek
|
vedel
riešenie na príklady na tvorenie prísloviek
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
deja (činnosti) pred iným dejom
|
8
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Slovesný
čas“ Past Perfect“ - jeho tvorenie. Zopakovanie „Past participle“
|
2
|
|
zvládnuť
slovesný čas “ Past Perfect“ - jeho odlišnosť od „Past simple“
|
zvládol
slovesný čas “ Past Perfect“ - jeho odlišnosť od „Past simple“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Rozdiely
v používaní „Past Simple“ a Past Perfect“.
Demonštrácia
rozdielov na „Love Story“
|
1
|
pochopiť
použitie „Past Perfek pri nepriamej reči
|
pochopil
použitie „Past Perfek pri nepriamej reči
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Nepriama
reč. Prerozprávanie prejavu alebo výpovede s poukázaním na
následnosť udalostí
|
1
|
zvládnuť
rozdiel v používaní „say a „tel“
|
zvládol
rozdiel v používaní „say a „tel“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Frazeológia
pri obchode a lúčení sa
|
1
|
|
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Projektová
práca
|
3
|
písomne
vyhotoviť projektovú prácu na zadanú tému
|
písomne
vyhotovil projektovú prácu na zadanú tému
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Čo sa patrí
|
10
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
„do,
be, have“ aj ako pomocné
slovesá a ich používanie
pri zdôrazňovaní
Sloveso
„have“ ako plnovýznamové aj ako pomocné (tvar „have got“)
|
2
|
|
porozumieť
používanie slovies „do, be, have ako pomocných slovies v otázkach
a vetách
|
porozumel
používanie slovies „do, be, have ako pomocných slovies v otázkach
a vetách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Spôsobové
slovesá – ich zvláštnosti a používanie v dvoch významoch
|
2
|
zvládnuť
rozdiel medzi modálnymi slovesami a slovesami s činným významom
|
zvládol
rozdiel medzi modálnymi slovesami a slovesami s činným významom
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
povinnosti a zákazu
Rozdiely
medzi „have to“ a „must“ a použitie „should“,
rozdiely
medzi „mustn´t“ a „don´t
have to“
|
2
|
zvládnuť
rozdiely medzi slovesami have
to“ a „must“ a použitie „should“, rozdiely medzi „mustn´t“
a „don´t have to“
|
zvládol
rozdiely medzi slovesami have
to“ a „must“ a použitie „should“, rozdiely medzi „mustn´t“
a „don´t have to“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
dovolenia
|
2
|
aktuálne
používať spoločenské výrazy z bežného života
|
aktuálne
používal spoločenské výrazy z bežného života
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Formulácia
žiadostí a ponuky
|
1
|
aktuálne
používať spoločenské výrazy z bežného života
|
aktuálne
používal spoločenské výrazy z bežného života
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Spoločenské
výrazy
|
1
|
aktuálne
používať spoločenské výrazy z bežného života
|
aktuálne
používal spoločenské výrazy z bežného života
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Čo máme a čo nemáme radi
|
8
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Otázky
s „like“
|
1
|
|
zvládnuť
rôzne významy slova „like“
|
zvládol
rôzne významy slova „like“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
„like“
ako predložka
|
1
|
zvládnuť
rôzne významy slova „like“
|
zvládol
rôzne významy slova „like“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
„like“
v otázke na výzor, povahu
|
1
|
zvládnuť
rôzne významy slova „like“
|
zvládol
rôzne významy slova „like“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vzťažné
vety
|
2
|
porozumieť
tvorbe vzťažných viet
|
porozumel
tvorbe vzťažných viet
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Jedlá,
ich príprava, podávanie, objednávanie v reštaurácii
|
2
|
zvládnuť
konverzačné a slovnú zásobu pri návšteve reštaurácie
|
zvládol
konverzačné a slovnú zásobu pri návšteve reštaurácie
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Predstava
o príjemnom bývaní
|
1
|
prezentovať
svoju predstavu o prijemnom bývaní
|
prezentovalo
svoju predstavu o prijemnom bývaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Predstav
si
|
7
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Podmieňovacie
spôsoby:
„First
condional“
„Second
condicional“
„Zero
condicional“
|
2
|
|
zvládnuť
a odlíšiť
„First
condional“
„Second
condicional“
„Zero
condicional“
|
zvládol
a odlíšil
„First
condional“
„Second
condicional“
„Zero
condicional“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Kladné, záporné a opytovacie
konštrukcie a ich použitie
|
1
|
oboznámiť
sa s opytovacími konštrukciami
pri návrhoch
|
oboznámil
sa s opytovacími konštrukciami
pri návrhoch
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Časové
vety
|
1
|
zvládnuť
používanie správneho gram. času vo vetách
vyjadrujúcich budúce udalosti
|
zvládol
používanie správneho gram. času vo vetách
vyjadrujúcich budúce udalosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Rozdiel
v používaní „would“ pri vyjadrovaní uprednostnenia a žiadosti
|
1
|
zvládnuť
používanie „would“ pri uprednostňovaní a zdvorilej žiadosti
|
zvládol
používanie „would“ pri uprednostňovaní a zdvorilej žiadosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
návrhov
|
1
|
zvládnuť
používanie „would“ pri uprednostňovaní a zdvorilej žiadosti
|
zvládol
používanie „would“ pri uprednostňovaní a zdvorilej žiadosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Príbuzenské vzťahy
|
7
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Použitie
spôsobových slovies pri vyjadrovaní pravdepodobnosti a logického
uzáveru
|
2
|
|
pochopiť
rozdiel v používaní „must,could...“ ako povinnosti schopnosti
od významu pri vyjadrovaní
|
pochopil
rozdiel v používaní „must,could...“ ako povinnosti schopnosti
od významu pri vyjadrovaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
pravdepodobnosti budúceho deja a použitie „will“ na súčasnú
udalosť
|
1
|
zvládnuť
používanie prítomného a minulého času infinnitívu s modál.
slovesami pri vyjadrovaní pravdepodobnosti
|
zvládol
používanie prítomného a minulého času infinnitívu s modál.
slovesami pri vyjadrovaní pravdepodobnosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Prítomný
a minulý infinitív
|
1
|
zvládnuť
používanie prítomného a minulého času infinnitívu s modál.
slovesami pri vyjadrovaní pravdepodobnosti
|
zvládnuť
používanie prítomného a minulého času infinnitívu s modál.
slovesami pri vyjadrovaní pravdepodobnosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
súhlasu a nesúhlasu použitím spôsobových slovies alebo tvarov
„do“
|
1
|
zvládnuť
používanie „So do“
|
zvládol
používanie „So do“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Opis
osoby a miesta
|
1
|
opísať
osobu a miesta
|
opísal
osobu a miesta
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Porozprávaj
mi o tom
|
8
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Nepriama
otázka
|
2
|
|
vedieť
odlíšiť používanie pom. slovesa v priamej a nepriamej otázke
a príslušný slovosled
|
vedel
odlíšiť používanie pom. slovesa v priamej a nepriamej otázke
a príslušný slovosled
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Slovosled
v nepriamej otázke
|
2
|
vedieť
odlíšiť používanie pom. slovesa v priamej a nepriamej otázke
a príslušný slovosled
|
vedel
odlíšiť používanie pom. slovesa v priamej a nepriamej otázke
a príslušný slovosled
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Question
tag“ v hovorovej reči, používanie pomocných slovies a intonácia
|
1
|
zvládnuť
záporné a kladné tvary
„Question tag“
|
zvládol
záporné a kladné tvary
„Question tag“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Úvod
a zakončenie formálnych a súkromných listov
|
1
|
zvládnuť
záporné a kladné tvary
„Question tag“
|
zvládol
záporné a kladné tvary
„Question tag“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Zostavenie
triedneho posteru
|
2
|
zostaviť
so spolužiakmi triedny poster na určenú tému
|
zostavil
so spolužiakmi triedny poster na určenú tému
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Nepriama reč
|
8
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
„posúvanie“
slovesných časov, uvádzajúce slovesá
|
2
|
|
reprodukovať
správnymi gram. tvarmi počuté rozhovory a informácie
|
reprodukoval
správnymi gram. tvarmi počuté rozhovory a informácie
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Spolupatričnosť
niektorých slovies s podstatnými menami
|
2
|
zvládnuť
predložkové väzby a frázy
|
zvládol
predložkové väzby a frázy
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Napísanie
listu známemu
|
2
|
napísať
list známemu
|
napísal
list známemu
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Napísanie
žiadosti
|
2
|
napísať
žiadosť ohľadom predloženej situácie
|
napísal
žiadosť ohľadom predloženej situácie
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Zhrnutie
|
12
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
Systém
angl. slovesných časov
-
jednoduchý
čas,
-
priebehový
čas,
-
perfektum,
-
aktívne
a pasívne tvary,
-
budúci
čas.
|
2
|
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Systémové
tvary v nepriamej reči
|
1
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Opytovacie
záporné vety
|
1
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Používanie
určitého a neurčitého člena, ich vynechávanie
|
2
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Používanie
určitého a neurčitého člena, ich vynechávanie
|
2
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
zvykov
|
1
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Vyjadrovanie
množstva, počítateľné a nepočítateľné podstatné mená
|
2
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Projektová
práca a diskusia
|
1
|
získať
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
získal
súhrnný prehľad o prebratých gramatických pravidlách,
vyjadrovacích prostriedkoch a štylistických formách prebratých
predovšetkým v lekciách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
Príprava na maturity podľa tematických
okruhov
|
25
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
príprava
na maturity podľa tematických okruhov
|
25
|
|
získať
prehľad o maturitných témach a predstava o rozsahoch požiadanie
na písomnú a ústnu časť maturitnej skúšky
|
získal
prehľad o maturitných témach a predstava o rozsahoch požiadanie
na písomnú a ústnu časť maturitnej skúšky
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|