II. ročník

Stredná odborná škola rybárska Mošovce Rybárstvo a životné prostredie
študijný  odbor
4215 6  Rybárstvo

Naspäť Na úvod Hore Ďalej



 

Chronológia zmien

ŠkVP
nadstavbové štúdium:
rybárstvo a životné prostredie
poľnohospodárstvo

rybárstvo - prezentácia

ROČNÍK: DRUHÝ

ROZPIS  UČIVA PREDMETU:   anglický jazyk

3 hodiny týždenne, spolu 99 vyučovacích hodín

Názov tematického celku

Témy

Hodiny

Medzipredmetové vzťahy

Očakávané

vzdelávacie výstupy

Kritériá hodnotenia vzdelávacích výstupov

Metódy hodnotenia

Prostriedky hodnotenia

Zopakovanie učiva z 1. ročníka

12

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Jednoduchý a priebehový  prítomný čas

3

 

-         zvládnuť používanie „Present contiunous“, na vyjadrenie jednak prítomného času a budúcnosti

·          zvládol používanie „Present contiunous“, na vyjadrenie jednak prítomného času a budúcnosti

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Opis osôb(šaty, farby vlasov, očí)

2

·          vedieť opísať osoby

·          opísal osoby

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Opis práve prebiehajúcej činnosti

3

·          zvládnuť opis prebiehajúcej činnosti

·          opísal prebiehajúcu činnosť

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Otázky a zápory

2

·          položiť otázku a odpovedať na otázku

·          položil otázku a odpovedal na otázku

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Použitie prítomného priebehového času na vyjadrenie budúcnosti

2

·          zvládnuť používať infinitáva v účelových vetách

·          používal infinitíva v účelových vetách

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Vyjadrenie schopnosti

12

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Vyjadrenie minulého času

2

 

-    vedieť vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“

·          vediel vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Slovesá was, where, could

2

·          vedieť vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“

·          vediel vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Popis minulej udalosti

2

·          vedieť vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“

·          vediel vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Výrazy na vyjadrenie min. času

2

·          vedieť vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“

·          vediel vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Nepravidelné slovesá

1

·          vedieť vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“

·          vedel vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Výrazy na vyjadrenie min. času

1

·          vedieť vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“

·          vediel vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Napísanie úradného listu, formálne náležitosti

2

·          napísať úradný list a všetky náležitosti ktoré obsahuje

·          napísal úradný list a všetky náležitosti ktoré obsahuje

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Vtedy a teraz

10

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Opis dejinných osobností a udalosti

2

 

·          vedieť popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

·          vedel popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Používanie „ago“

2

·          vedieť popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

·          vedel popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Vyjadrovanie dátumov

2

·          vedieť vyjadriť dátum

·          vedel vyjadriť dátum

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Otázky a zápory týkajúce sa min. činnosti

2

·          vedieť popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

·          vedel popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Krátke odpovede

2

·          vedieť popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

·          vedel popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného tvaru

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Obľúbené jedlá

14

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Počítateľné a nepočítateľné podst. Mená

2

 

-    zvládnuť rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými menami

-    zvládov rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými menami

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Používanie slovesa „like“ a výrazu „Would you like“

3

·          zvládnuť rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými menami

·          zvládol rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými menami

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Zdvorilostné žiadosti

2

·          zvládnuť rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými menami

·          zvládol rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými menami

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Rozdiely medzi „some/any“ a „much/many“

2

·          zvládnuť zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

·          zvládol zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Jedlá a nápoje

2

·          zvládnuť zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

·          zvládol zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Ponuky poďakovania, zdvorilostné frázy

2

·          zvládnuť zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

·          zvládol zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Nakupovanie v obchodoch

2

·          zvládnuť zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

·          zvládol zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Stupňovanie prídavných mien

12

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Tvar „have got“ a porovnanie s „have“

3

 

vedieť používať tvar „have got v porovaní s have“

vedel používať tvar „have got v porovnaí s have“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Porovnávanie miest

2

-    vedieť používať tvar „have got v porovaní s have“

·          vedel používať tvar „have got v porovnaí s have“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Porovnávanie cenovej úrovne

2

·          pri poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných mien

·          pri poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných mien

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Vyjadrovanie vlastníctva

2

·          pri poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných mien

·          pri poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných mien

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Udávanie cesty dopravným prostriedkom

Dotazy na smer

2

·          vedieť udať smer cesty na dotaz

·          vedieť udať smer cesty na dotaz

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Nasmerovanie na otázky o polohe verejných inštitúcií, ubytovní a podobne

1

·          vedieť udať smer cesty na dotaz

·          vedieť udať smer cesty na dotaz

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Jednoduchý a priebehový čas

10

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Porovnanie „Present Simple“ a „Present Continuous“

Rozdiely medzi nimi a ich používanie

3

 

·          porovnať udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených siutácií“

·          porovnal udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie „Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených siutácií“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Fonetické symboly

2

·          porovnať udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených siutácií“

·          porovnal udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie „Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených siutácií“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Opis osôb

2

·          porovnať udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených siutácií“

·          porovnal udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie „Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených siutácií“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Projektová práca

3

·          porovnať udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených siutácií“

·          porovnal udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie „Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených siutácií“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Vyjadrovanie budúcnosti

14

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Opakovanie tvarov slovesa „to be“

3

 

-    vedieť používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

·          vedel používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Vyjadrovanie plánovania budúcnosti pomocou tvaru „going to“ a jeho použitie pri pradpovediach

3

·          vedieť používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

·          vedel používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Používanie „shall“ a „Let´s“ pri návrhoch

3

·          vedieť používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

·          vedel používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Účelový infinitiív

3

·          vedieť používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

·          vedel používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Frazeológie k návšteve pamätihodností a zaujímavostí

2

·          vedieť používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

 

·          vedel používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Opytovacie vety

7

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Opakovanie opytovacích viet pomocou „do/does/did“

1

 

-    vedieť formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet

-    vedel formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Opytovacie tvary(„wh-questions“)

2

·          vedieť formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet

·          vedel formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Otázka na podnet a na predmet

1

·          zvládnuť postavenie príslovky a prídavného mena vo vete

·          zvládol postavenie príslovky a prídavného mena vo vete

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Príslovky a prídavné mená

1

·          zvládnuť postavenie príslovky a prídavného mena vo vete

·          zvládol postavenie príslovky a prídavného mena vo vete

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Postavenie „good“ a iné prídavné mená a „well“ vo vete

2

·          zvládnuť postavenie príslovky a prídavného mena vo vete

·          zvládol postavenie príslovky a prídavného mena vo vete

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Zavedenie slovesného času

8

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Zavedenie slovesného času

3

 

oboznámiť sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od „Past Simple“

·          oboznámil sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od „Past Simple“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

„Present Perfect“, jeho spájanie s ever, never, jet

3

·          oboznámiť sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od „Past Simple“

·          oboznámil sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od „Past Simple“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Súhrnné opakovanie prebratých gramatických časov

2

·          oboznámiť sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od „Past Simple“

·          oboznámil sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od „Past Simple“

Ústne skúšanie

písomne skúšanie

Ústna odpoveď

Prezentácia referátu

písomný test

Všeobecné pokyny hodnotenia:

                Hodnotenie sa bude vykonávať písomne a ústne. Písomným hodnotením sa bude zisťovať slovná zásoba – krátkymi testami, tieto testy sa budú konať aspoň raz za týždeň. Ďalším písomným hodnotením sa budú kontrolovať  tematické celky podľa jednotlivých skupín, tieto testy sa budú konať raz za mesiac. Na konci polroka sa vykoná súborný test. Všetky testy sa budú bodovať a termíny testov, ako aj ich bodové hodnotenie budú žiakom vopred oznámené.  Ústne hodnotenie sa vykoná na vyučovacích hodinách podľa vzájomnej konverzácie žiakov na zadané témy. Budú sa hodnotiť komunikačné zručnosti, aj v tomto prípade sa pridelí bodové hodnotenie podľa vopred vyhlásených kritérií. Ďalej každý žiak pripraví projekt, ktorý vyhotoví písomne a ústne ho od prezentuje pred triedou a odpovie na otázky spolužiakov i vyučujúceho, tak isto aj táto časť bude bodovo hodnotená podľa dopredu oznámených kritérií.

 


Copyright or other proprietary statement goes here.
For problems or questions regarding this web contact [ProjectEmail].
Last updated: júla 13, 2009.