ROZPIS
UČIVA PREDMETU: anglický
jazyk
|
3 hodiny týždenne, spolu 99 vyučovacích
hodín
|
|
Názov
tematického celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia
vzdelávacích výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
|
Zopakovanie
učiva z 1. ročníka
|
12
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Jednoduchý
a priebehový prítomný čas
|
3
|
|
-
zvládnuť
používanie „Present contiunous“, na vyjadrenie jednak prítomného
času a budúcnosti
|
·
zvládol
používanie „Present contiunous“, na vyjadrenie jednak prítomného
času a budúcnosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Opis
osôb(šaty, farby vlasov, očí)
|
2
|
·
vedieť
opísať osoby
|
·
opísal
osoby
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Opis práve prebiehajúcej
činnosti
|
3
|
·
zvládnuť
opis prebiehajúcej činnosti
|
·
opísal
prebiehajúcu činnosť
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Otázky
a zápory
|
2
|
·
položiť
otázku a odpovedať na otázku
|
·
položil
otázku a odpovedal na otázku
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Použitie prítomného
priebehového času na vyjadrenie budúcnosti
|
2
|
·
zvládnuť
používať infinitáva v účelových vetách
|
·
používal
infinitíva v účelových vetách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrenie
schopnosti
|
12
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Vyjadrenie
minulého času
|
2
|
|
-
vedieť
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“
|
·
vediel
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Slovesá
was, where, could
|
2
|
·
vedieť
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“
|
·
vediel
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Popis minulej udalosti
|
2
|
·
vedieť
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“
|
·
vediel
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Výrazy
na vyjadrenie min. času
|
2
|
·
vedieť
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“
|
·
vediel
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Nepravidelné slovesá
|
1
|
·
vedieť
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“
|
·
vedel
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Výrazy
na vyjadrenie min. času
|
1
|
·
vedieť
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadriť minulé deje pomocou „was, were“
|
·
vediel
vyjadriť schopnosť pomocou prítomného času „can“, minujého času
could“a vyjadril minulé deje pomocou „was, were“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Napísanie úradného
listu, formálne náležitosti
|
2
|
·
napísať
úradný list a všetky náležitosti ktoré obsahuje
|
·
napísal
úradný list a všetky náležitosti ktoré obsahuje
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vtedy
a teraz
|
10
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Opis
dejinných osobností a udalosti
|
2
|
|
·
vedieť
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
·
vedel
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
„ago“
|
2
|
·
vedieť
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
·
vedel
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrovanie dátumov
|
2
|
·
vedieť
vyjadriť dátum
|
·
vedel
vyjadriť dátum
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Otázky
a zápory týkajúce sa min. činnosti
|
2
|
·
vedieť
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
·
vedel
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Krátke odpovede
|
2
|
·
vedieť
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
·
vedel
popísať minulé udalosti, použíť výzamové slovesá pravidelného a nepravidelného
tvaru
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Obľúbené
jedlá
|
14
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Počítateľné
a nepočítateľné podst. Mená
|
2
|
|
-
zvládnuť
rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými
menami
|
-
zvládov
rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými
menami
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
slovesa „like“ a výrazu „Would you like“
|
3
|
·
zvládnuť
rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými
menami
|
·
zvládol
rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými
menami
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Zdvorilostné žiadosti
|
2
|
·
zvládnuť
rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými
menami
|
·
zvládol
rozdiely medzi počítateľnými a nepočitateľnými podstatnými
menami
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Rozdiely
medzi „some/any“ a „much/many“
|
2
|
·
zvládnuť
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
·
zvládol
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Jedlá a nápoje
|
2
|
·
zvládnuť
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
·
zvládol
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Ponuky
poďakovania, zdvorilostné frázy
|
2
|
·
zvládnuť
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
·
zvládol
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Nakupovanie
v obchodoch
|
2
|
·
zvládnuť
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
·
zvládol
zdvorilé žiadosť, názvy jedál a frázy pri nakupovaní
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Stupňovanie
prídavných mien
|
12
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Tvar „have got“ a
porovnanie s „have“
|
3
|
|
vedieť používať tvar
„have got v porovaní s have“
|
vedel používať tvar
„have got v porovnaí s have“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Porovnávanie
miest
|
2
|
-
vedieť
používať tvar „have got v porovaní s have“
|
·
vedel
používať tvar „have got v porovnaí s have“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Porovnávanie
cenovej úrovne
|
2
|
·
pri
poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných
mien
|
·
pri
poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných
mien
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrovanie vlastníctva
|
2
|
·
pri
poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných
mien
|
·
pri
poznávaní vedieť tvary druhého a tretieho stupňa prídavných
mien
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Udávanie
cesty dopravným prostriedkom
Dotazy
na smer
|
2
|
·
vedieť
udať smer cesty na dotaz
|
·
vedieť
udať smer cesty na dotaz
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Nasmerovanie na otázky
o polohe verejných inštitúcií, ubytovní a podobne
|
1
|
·
vedieť
udať smer cesty na dotaz
|
·
vedieť
udať smer cesty na dotaz
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Jednoduchý
a priebehový čas
|
10
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Porovnanie
„Present Simple“ a „Present Continuous“
Rozdiely
medzi nimi a ich používanie
|
3
|
|
·
porovnať
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť
používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
·
porovnal
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie
„Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Fonetické
symboly
|
2
|
·
porovnať
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť
používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
·
porovnal
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie
„Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Opis osôb
|
2
|
·
porovnať
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť
používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
·
porovnal
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie
„Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Projektová
práca
|
3
|
·
porovnať
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládnuť
používanie „Present simple a Prasent Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
·
porovnal
udalosti opakovných a práve prebiehajúcich udalostí, zvládol používanie
„Present simple a Prasent“ Continous“ pomocou predložených
siutácií“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrovanie
budúcnosti
|
14
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Opakovanie
tvarov slovesa „to be“
|
3
|
|
-
vedieť
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
·
vedel
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrovanie
plánovania budúcnosti pomocou tvaru „going to“ a jeho použitie pri
pradpovediach
|
3
|
·
vedieť
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
·
vedel
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie „shall“
a „Let´s“ pri návrhoch
|
3
|
·
vedieť
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
·
vedel
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Účelový
infinitiív
|
3
|
·
vedieť
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
·
vedel
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Frazeológie
k návšteve pamätihodností a zaujímavostí
|
2
|
·
vedieť
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
reakcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
·
vedel
používať tvar going to na vyjadrenie plánov a zámerov ako aj pri
rekcií na okamžité reakcie ohľadom budúcej udalosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Opytovacie
vety
|
7
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Opakovanie
opytovacích viet pomocou „do/does/did“
|
1
|
|
-
vedieť
formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet
|
-
vedel
formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Opytovacie tvary(„wh-questions“)
|
2
|
·
vedieť
formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet
|
·
vedel
formulovať opytovaciu vetu na podnet aj na premet
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Otázka
na podnet a na predmet
|
1
|
·
zvládnuť
postavenie príslovky a prídavného mena vo vete
|
·
zvládol
postavenie príslovky a prídavného mena vo vete
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Príslovky
a prídavné mená
|
1
|
·
zvládnuť
postavenie príslovky a prídavného mena vo vete
|
·
zvládol
postavenie príslovky a prídavného mena vo vete
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Postavenie
„good“ a iné prídavné mená a „well“ vo vete
|
2
|
·
zvládnuť
postavenie príslovky a prídavného mena vo vete
|
·
zvládol
postavenie príslovky a prídavného mena vo vete
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Zavedenie
slovesného času
|
8
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Zavedenie
slovesného času
|
3
|
|
oboznámiť
sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od
„Past Simple“
|
·
oboznámil
sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od
„Past Simple“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
„Present
Perfect“, jeho spájanie s ever, never, jet
|
3
|
·
oboznámiť
sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od
„Past Simple“
|
·
oboznámil
sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od
„Past Simple“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Súhrnné
opakovanie prebratých gramatických časov
|
2
|
·
oboznámiť
sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od
„Past Simple“
|
·
oboznámil
sa s „Present Perfekt“ a vedieť odlíšiť jeho používanie od
„Past Simple“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|