ROZPIS
UČIVA PREDMETU: anglický
jazyk
|
3 hodiny týždenne,
spolu 99 vyučovacích hodín
|
|
Názov
tematického celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia
vzdelávacích výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
|
Opakovanie
|
8
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Opakovanie
slovesných časov, opytovacích viet, opytovacích výrazov
|
3
|
|
-
nadobudnúť
schopnosť rozlišovania slovesných časov v jednoduchých vetách
|
·
nadobudol
schopnosť rozlišovania slovesných časov v jednoduchých vetách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
bilingválneho slovníka
|
1
|
·
nadobudnúť
schopnosť rozlišovania slovesných časov v jednoduchých vetách
|
·
nadobudol
schopnosť rozlišovania slovesných časov v jednoduchých vetách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Časti reči
|
1
|
·
vedieť
významy slovníkových symbolov
|
·
vedel
významy slovníkových symbolov
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Fonetické
symboly
|
1
|
·
vedieť
významy slovníkových symbolov
|
·
vedel
významy slovníkových symbolov
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Výrazy
spoločenského styku
|
2
|
·
ovládať
výrazy spoločenského styku
|
·
ovládal
výrazy spoločenského styku
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Prítomné
časy
|
7
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Jednoduchý
prítomný čas
|
2
|
|
-
vedieť
opísať regióny, ľudí v nich a ich zvyky
|
-
vedel
opísať regióny, ľudí v nich a ich zvyky
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Priebehový
prítomný čas
|
2
|
·
vedieť
opísať regióny, ľudí v nich a ich zvyky
|
·
vedel
opísať regióny, ľudí v nich a ich zvyky
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
„have/have got“ a rozdiel v opytovacích vetách
|
2
|
·
vedieť
rozdiel používaní „have /have got“
|
·
vedel
rozdiel používaní „have /have got“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Konverzačné
frázy, Dialógy
|
1
|
·
vedieť
rozdiel používaní „have /have got“
|
·
vedel
rozdiel používaní „have /have got“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Minulé
časy
|
9
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Jednoduchý
minulý čas
|
1
|
|
-
vedieť
porozprávať o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
-
porozprával
o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Priebehový
minulý čas
|
2
|
·
vedieť
porozprávať o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
·
porozprával
o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Nepravidelné
slovesá
|
1
|
·
vedieť
porozprávať o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
·
porozprával
o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Tvorenie
záporného tvaru slovies pomocou predpôn
|
1
|
·
vedieť
porozprávať o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
·
porozprával
o minulých príbehoch vo vzájomnom kontexte
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrovanie
činností pomocou spojení s „have“
|
2
|
·
vyjadriť
dátum a čas s príslušnými predložkami
|
·
vyjadril
dátum a čas s príslušnými predložkami
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Spôsob
vyjadrovania dátumu
|
1
|
·
vyjadriť
dátum a čas s príslušnými predložkami
|
·
vyjadril
dátum a čas s príslušnými predložkami
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrovanie
množstva
|
12
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Tvary
s predponami: „some-, any-, no-, every-“
|
3
|
|
-
zvládnuť
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
·
zvládol
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
určitého a neurčitého člena
|
3
|
·
zvládnuť
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
·
zvládol
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Nakupovanie.
Vyjadrenie ceny
v
britských librách a amer. dolároch
|
2
|
·
zvládnuť
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
·
zvládol
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyplňovanie
formulára s osobnými údajmi
|
2
|
·
zvládnuť
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
·
zvládol
rozdiely v používaní „some“ a „any“ tiež „much/many“
pri počítateľných a nepočitateľných podst. menách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Dialógy
v obchode
|
2
|
·
vedieť
komunikovať pri výbere tovaru v obchode
|
·
vedelkomunikovať
pri výbere tovaru v obchode
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Slovesné
tvary v spojeniach s niektorými slovesami
plnovýznamovými a modálnymi
|
9
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Zavedenie
modálneho slovesa „will“
|
2
|
|
·
zvládnuť
rozdiel v používanie „going to a will“
|
·
zvládol
rozdiel v používanie „going to a will“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Tvorenie
otázky, záporu a krátkej odpovede
|
2
|
·
zvládnuť
rozdiel v používanie „going to a will“
|
·
zvládol
rozdiel v používanie „going to a will“
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Rozdiel
v používanie „going to“ a „will“
|
2
|
·
vedieť
vyjadriť očakávania, ambície a priania
|
·
vedel
vyjadriť očakávania, ambície a priania
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Precvičovanie
„would“ like a „like“
|
2
|
·
vedieť
vyjadriť očakávania, ambície a priania
|
·
vedel
vyjadriť očakávania, ambície a priania
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Napísanie
pozdravu a pohľadnice
|
1
|
·
vedieť
napísať pozdrav z cesty
|
·
vedel
napísať pozdrav z cesty
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Opis
ľudí, vecí a miest, otázky a odpovede
|
12
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Používanie
slova „like“ v rôznych významoch
|
3
|
|
·
vedieť
klásť otázky na vzhľad, zdravie
|
·
vedel
klásť otázky na vzhľad, zdravie
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Stupňovanie prídavných
mien
|
2
|
·
vedieť
porovnávať ľudí a vlastností používaním stupňovania prídavných
mien
|
·
vedel
porovnávať ľudí a vlastností používaním stupňovania prídavných
mien
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Porovnávanie
ľudí a vecí v kontexte s uprednostňovaním
|
2
|
·
vedieť
porovnávať ľudí a vlastností používaním stupňovania prídavných
mien
|
·
vedel
porovnávať ľudí a vlastností používaním stupňovania prídavných
mien
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Orientácia v meste a na
cestách, udávanie polohy a smeru
|
2
|
·
vedieť
porovnávať ľudí a vlastností používaním stupňovania prídavných
mien
|
·
vedel
porovnávať ľudí a vlastností používaním stupňovania prídavných
mien
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Projektová
práca
|
3
|
·
opísať
vybraný príbeh zo života alebo zo spoločenského života
|
·
opísal
vybraný príbeh zo života alebo zo spoločenského života
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Slovesné
časy „Present Perfect“ a Past Simle“
|
10
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Zavedenie
tvaru „Past participle“
|
2
|
|
-
vedieť
vyjadriť nadobdnuté skúsenosti a vedomosti pomocou „Present
perfect“ a prítom odlíšiť od vyjadrovania udalsotí v určenej
minulosti
|
·
vyjadril
nadobdnuté skúsenosti a vedomosti pomocou „Present Perfect“ a prítom
odlíšiť od vyjadrovania udalostiv určenej
minulosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
„for“ a „since“ s „Present Perfect“
|
1
|
·
vedieť
vyjadriť nadobdnuté skúsenosti a vedomosti pomocou „Present
perfect“ a prítom odlíšiť od vyjadrovania udalsotí v určenej
minulosti
|
·
vyjadril
nadobdnuté skúsenosti a vedomosti pomocou „Present Perfect“ a prítom
odlíšiť od vyjadrovania udalostiv určenej
minulosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Opakovanie
slovesných časov s dôrazom na ich používanie pri vyjadrovaní činností,
skúseností a pod.
|
1
|
·
vedieť
vyjadriť nadobdnuté skúsenosti a vedomosti pomocou „Present
perfect“ a prítom odlíšiť od vyjadrovania udalosti v určenej
minulosti
|
·
vyjadril
nadobdnuté skúsenosti a vedomosti pomocou „Present Perfect“ a prítom
odlíšiť od vyjadrovania udalostiv určenej
minulosti
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Napísanie životopisu
osoby podľa vlastného výberu
|
1
|
·
napísať
životopis inej osoby
|
·
napísal
životopis inej osoby
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Vyjadrovanie
povinností a rád
|
8
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Zavedenie
tvarov „have to“ a“have got to“
|
2
|
|
-
vedieť
vyjadriť povinnosť a radu ako aj mierne napomenutie
|
-
vyjadril
povinnosť a radu ako aj mierne napomenutie
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
modálnych slovies „must“ a „should“
|
1
|
·
vedieť
vyjadriť povinnosť a radu ako aj mierne napomenutie
|
·
vyjadril
povinnosť a radu ako aj mierne napomenutie
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Rozdiely
v dôraze medzi týmito tvarmi
|
1
|
·
ovládnuť
vyjadrenie jednoduchých pocitov pri zdravotných problémoch
|
·
ovládal
vyjadrenie jednoduchých pocitov pri zdravotných problémoch
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Požiadanie
o radu s použitím „should“
|
1
|
·
ovládnuť
vyjadrenie jednoduchých pocitov pri zdravotných problémoch
|
·
ovládal
vyjadrenie jednoduchých pocitov pri zdravotných problémoch
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Konverzácie
pri návšteve lekára
|
1
|
·
zvládnuť
náležitosti úradného listu
|
·
zvládol
náležitosti úradného listu
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Napísanie
úradného listu
|
2
|
·
zvládnuť
náležitosti úradného listu
|
·
zvládol
náležitosti úradného listu
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Časové
a podmienkové vety
|
7
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Príslovky
času
|
1
|
|
-
vedieť
používať prítomný a budúci čas v časových vetách
|
-
vedel
použiť prítomný a budúci čas v časových vetách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
„if“ v podmienkových vetách
|
2
|
-
vedieť
používať prítomný a budúci čas v časových vetách
|
·
vedel
použiť prítomný a budúci čas v časových vetách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
modálneho slovesa „will“ pri vyjadrovaní budúceho času, porovnanie
s tvarom „going to“
|
2
|
·
vedieť
rozlíšiť použitie slvesa „wil“ a „going to“ pri vyjadrovaní
budúceho času
|
·
vedieť
rozlíšiť použitie slovesá „wil“ a „going to“ pri vyjadrovaní
budúceho času
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Používanie
slovies „take, get, do, make“ v hovorovej angličtine
Konverzačné
frázy na hotelovej recepcii
|
2
|
·
vedieť
vybaviť formálne záležitosti na hotel. recepcii
|
·
vedel
vybaviť formálne záležitosti na hotel. recepcii
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Slovesné
spojenia s neurčitkovými tvarmi a s „-ing“ tvarmi
|
17
|
|
Žiak
má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Používanie
„used to“
|
3
|
|
-
zvládnuť
použitie „used to“ pri vyjadrovaní minulého zvyku
|
·
zvládol
používanie „used to“ pri vyjadrovaní minulého zvyku
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Účelový
infinitív
|
3
|
·
zvládnuť
vyjadrenie účelu infinitívom príslušného slovesa
|
·
zvládol
vyjadrovanie účelu infinitívom príslušného slovesa
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Zvolacie
vety
|
3
|
·
vedieť
používať tvary „so,such a ..“ pri zvolávacích vetách
|
·
vedel
používať tvary „so,such a ..“ pri zvolávacích vetách
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Prídavné
mená s „-ed,-ing“
|
3
|
·
vedieť
tvoriť prídavné mená na popis situácií a popisov
|
·
tvoril
prídavné mená na popis situácií a popisov
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
„Roleplay“
s partnerom na zvolenú tému
|
3
|
·
prezentovať
konverzačnou formou rozhovor s partnerom
|
·
prezentoval
konverzačnou formou rozhovor s partnerom
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|
Napísanie
súkromného listu
|
2
|
·
napísať
súkromný list
|
·
napísal
súkromný list
|
Ústne
skúšanie
písomne
skúšanie
|
Ústna
odpoveď
Prezentácia
referátu
písomný
test
|
|