ROZPIS UČIVA PREDMETU: Stroje a zariadenia používané v chove rýb
|
2 hodiny týždenne,
spolu 66 hodín
|
Názov tematického
celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia vzdelávacích výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
Úvod do predmetu
|
2
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
- význam predmetu, oboznámenie s učivom,
- opakovanie učiva
z predchádzajúceho ročníka.
|
1
1
|
|
vedieť základy
strojníctva z druhého ročníka.
|
poznal základné strojové súčiastky a základné
materiály z ktorých sú vyrobené.
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
|
Energia v poľnohospodárstve
|
8
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
- výroba a rozvod elektrickej energie,
- elektrická inštalácia,
- časti el.inštalácie, popis,
- elektromotory , rozdelenie, princíp práce, funkcia ,
-
konštrukcia el.motora,
- zapojenie, obsluha,
osvetlenie, svietidlá,
bezpečnosť a ochrana zdravia pri obsluhe strojov a prvá
pomoc pri úraze elektrickou energiou.
|
1
1
1
1
1
1
1
1
|
|
poznať základy získavania elektrickej energie a spôsob
rozvodu,
vysvetliť, ako sa elektrina rozvádza v objektoch až
do spotrebičov,
charakterizovať el.motory, ich hlavné časti vo vzťahu k používaniu, jednoduchej
údržbe,
vedieť zásady pri spúšťaní, obsluhe, a kontrole
motorov,
poznať el.obvovody a inštaláciu osvetlenia a svetelné
zdroje,
vysvetliť základy bezpečnosti pri zaobchádzaní s elektrickými
prvkami a predísť tak poškodeniu zdravia a majetku.
|
vedel, ako sa vyrába el.energia a ako sa rozvádza až
na miesto spotreby,
charakterizoval jednotlivé časti rozvodov,
poznal zloženie motorov, a ich správne využívanie
v praxi,
charakterizoval inštalačný rozvod svetelných obvodov,
vedel popísať svetelné zdroje,
poznal zásady práce , pri bezpečnom ovládaní el.
zariadení.
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Automatizácia a robotizácia
|
3
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
- význam v poľnohospodárstve,
- technické prostriedky automatizácie,
Automatické ovládanie pracovných procesov vo výrobe.
|
1
1
1
|
|
poznať význam automatizácie,
charakterizovať technické prostriedky automatizácie,
opísať princíp automatického ovládania vodárne.
|
vedel vysvetliť technické prostriedky automatizácie,
popísať automatické ovládanie vodárne.
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
|
Mechanizačné prostriedky
v rastlinnej výrobe
|
20
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Mechanizačné prostriedky na spracovanie pôdy:
- základné spracovanie pôdy, orba, pluhy,
- spracovanie pôdy po orbe, smyky, brány,
- kypriče, valce.
|
1
1
1
|
|
poznať stroje na základné spracovanie pôdy,
charakterizovať zariadenia
na základné spracovanie pôdy,
poznať spracovanie pôdy po orbe,
charakterizovať zariadenia na spracovanie pôdy po orbe,
|
opísal spracovanie pôdy,
charakterizoval technické prostriedky na spracovanie pôdy,
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizačné prostriedky na sejbu a vysádzanie:
- sejba a sadenie,
- sejačky,
- vysadzovače.
|
1
1
1
|
|
vysvetliť sejbu a sadenie,
charakterizovať stroje na sejbu,
charakterizovať stroje na sadenie,
|
poznal zásady sejby a sadenia,
charakterizoval stroje na sejbu a sadenie,
vedel zásady používania strojov a vysadzovačov,
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizačné prostriedky na prácu s hnojivami:
- aplikačné prostriedky na hnojenie PH,
- aplikačné prostriedky na hnojenie hospodásrskymi
hnojivami.
|
1
1
|
|
poznať stroje na aplikáciu s priemyselnými
hnojivami,
poznať prostriedky na hnojenie hospodárskymi hnojivami,
|
charakterizoval technické prostriedky na honojenie PH,
charakterizoval technické prostriedky na honojenie hospodárskymi
hnojivami,
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizačné prostriedky na ochranu rastlín:
- požiadavky na stroje, charakteristika látok na ošetrovanie
a likvidáciu porastov,
- stroje na ošetrovanie a likvidáciu porastov.
|
1
1
|
|
vedieť charakteristiku chemických ochranných látok na ošetrovanie
a likvidáciu porastov,
poznať technické prostriedky na chemické ošetrovanie
porastov-postrekovače,
|
charakterizoval chemické látky na ošetrovanie porastov
vo vťahu k životnému prostrediu a jeho ochrane,
poznal stroje a ich
použitie, aby nedošlo k narušniu životného prostredia,
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizačné prostriedky na zber a uskladňovanie
krmovín:
- kosačky s prstovou
žacou lištou,
- rotačné kosačky,
-zberové vozy, sklady.
|
1
1
1
|
|
opísať druhy kosačiek,
poznať základné pracovné časti a ich ošetrovanie,
vedieť o použití na rybárstvach pri kosení z terénu,
z vody,
|
vedel rozlíšiť jednotlivé druhy kocačiek,
poznal základné pracovné časti kosačiek,
poznal zásady použitia kosačiek,
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizačné prostriedky na zber obilnín:
- obilné komajny,
- obilné kombajny.
|
1
1
|
|
charakterizovať zber obilia,
charakterizovať princípy práce OK,
|
vedel opísať spôsoby zberu obilia
charakterizoval prácu OK
|
Ústne frontálne skúšanie
|
Ústna odpoveď
Didaktický test
|
Životnosť a spoľahlivosť strojov:
- životnosť a spoľahlivosť strojov v prevádzke
- poruchy strojov a ich príčiny
- zásady predlžoavania životnosti a spoľahlivosti
strojov
|
1
1
1
|
|
poznať zásady ktoré vedú k predĺženiu životnosti
a spoľahlivosti strojov v prevádzke,
poznať príčiny porúch strojov,
vedieť o preventívnych opatreniach, ktoré majú
predísť predčasnému opotrebovaniu strojov, prípadne haváriám
strojov,
|
poznal príčiny, ktoré môžu viesť k predčasnému
opotrebovaniu strojov a zariadení,
vedel o opatreniach, ktoré vedú k udržaniu
prevádzkyschopnosti strojov,
vedel o zásahoch, ktoré vedú k predídeniu havárii
stroja,
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Údržba, oprava strojov a zariadení:
- systém technických údržieb strojov,
- systém opráv strojov.
|
1
1
|
vysvetliť systém údržieb strojov a ich význam,
poznať systém opráv strojov.
|
vysvetlil technické údržby a ich význam,
poznal zásady opráv strojov a ich systém.
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizácia kŕmenia rýb
|
3
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
preprava krmiva,
|
1
|
Chov rýb v
riadenom prostredí
Výživa a kŕmenie lososovitých rýb
Ročník štvrtý
|
Určiť dopravné prostriedky a prepravné dopravníky
na prepravu krmiva,
vedieť charakterizovať podmienky prepravy krmív,
vedieť posúdiť podmienky prepravy krmív
|
Správne určil dopravné prostriedky a prepravné
dopravníky na prepravu krmiva,
vedel charakterizovať podmienky prepravy krmív,
správne posúdil
podmienky prepravy krmív
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
kŕmidlá používané v rybárstve.
|
2
|
Poznať charakteristiky kŕmidiel používaných v rybárstve,
vedieť základné typy kŕmidiel,
poznať a vysvetliť princíp činnosti jednotlivých
kŕmidiel,
vedieť využívať kŕmidlá,
určiť vhodný typ kŕmidla pre dané chovné zariadenie,
uviesť výhody používania kŕmi tok v rybárstve
|
Vedel charakteristiky kŕmidiel používaných v rybárstve,
vedel základné typy kŕmidiel,
poznal a vysvetlil princíp činnosti jednotlivých kŕmidiel,
vedel využívať kŕmidlá,
určil vhodný typ kŕmidla pre dané chovné zariadenie,
uviedol výhody
používania kŕmitok v rybárstve
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizácia výlovu a triedenia rýb
|
6
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Triedičky rýb, ručné, mechanické, automatické
|
1
|
|
Vedieť definovať triedičky rýb,
určiť správne nastavenie
triedičky rýb,
charakterizovať jednotlivé typy triedičiek,
vysvetliť princíp činnosti triedičky rýb,
skontrolovať nastavenie
triedičky,
usporiadať triedičku
pri výlove a triedení
rýb,
posúdiť kvalitu triedenia rýb,
uviesť výhody používania triedičky rýb
|
Vedel správne definovať triedičky rýb,
určil správne nastavenie
triedičky rýb,
charakterizoval jednotlivé typy triedičiek,
vysvetlil princíp činnosti triedičky rýb,
skontroloval nastavenie
triedičky,
usporiadal triedičku pri výlove a triedení rýb,
vedel posúdiť kvalitu triedenia rýb,
uviedol výhody používania triedičky rýb
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanické podberáky
|
1
|
Vedieť charakterizovať mechanický podberák,
vysvetliť princíp činnosti mechanického podberáka,
poznať a definovať výhody používania mechanického
podberáka,
usporiadať mechanický podberák pri nakladaní rýb zo
siete
|
Vedel charakterizovať mechanický podberák,
vysvetlil princíp činnosti mechanického podberáka,
vedel a definoval výhody používania mechanického
podberáka,
vedel usporiadať mechanický podberák pri nakladaní rýb
zo siete
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Nakladače
|
1
|
Vedieť rozdeliť jednotlivé typy nakladačov,
charakterizovať nakladače
používané pri výlove rýb,
ovládať jednotlivé nakladače na ryby,
vysvetliť princíp činnosti
nakladačov,
uviesť výhody používania nakladačov
|
Vedel rozdeliť jednotlivé typy nakladačov,
charakterizoval nakladače
používané pri výlove rýb,
vie ovládať jednotlivé nakladače na ryby,
vysvetlil princíp činnosti
nakladačov,
uviedol výhody používania nakladačov
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Pneumatické dopravníky
|
1
|
Vysvetliť princíp činnosti pneumatických dopravníkov,
navrhnúť spôsob využitia pneumatických dopravníkov,
porovnať činnosť pneumatického dopravníka s inými
dopravníkmi,
uviesť výhody využívania pneumatického dopravníka
|
Vysvetlil princíp činnosti pneumatických dopravníkov,
navrhol spôsob využitia pneumatických dopravníkov,
porovnal činnosť pneumatického dopravníka s inými
dopravníkmi,
uviedol výhody využívania pneumatického dopravníka
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Rumpál
|
1
|
Vedieť charakterizovať rumpál,
vedieť využiť rumpál pri výlove rybníka a zjadrovaní
siete,
ovládať manipuláciu s rumpálom
|
Vedel charakterizovať rumpál,
správne využíval
rumpál pri výlove rybníka a zjadrovaní siete,
vie ovládať prácu s rumpálom
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Váhy (mechanické, automatické, mincier)
|
1
|
Vedieť opísať jednotlivé druhy váh,
ovládať prácu s váhami,
vysvetliť a vykonať nastavenie a postavenie váhy,
zdôvodniť použitie jednotlivých váh pri konkrétnych
činnostiach
|
Správne opísal jednotlivé druhy váh,
ovládal prácu s váhami,
vysvetlil a vykonal nastavenie a postavenie váhy,
správne zdôvodnil použitie jednotlivých váh pri konkrétnych
činnostiach
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizácia nakladania a vykladania rýb
|
4
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Vertikálne a horizontálne dopravníky
|
1
|
|
Poznať dopravníky na nakladanie a vykladanie rýb,
charakterizovať dopravníky
na nakladanie a vykladanie rýb,
poznať využívanie dopravníkov na nakladanie a vykladanie
rýb,
vysvetliť princíp činnosti a využitie horizontálnych
a vertikálnych dopravníkov
|
Správne pomenoval dopravníky na nakladanie a vykladanie
rýb,
charakterizoval dopravníky
na nakladanie a vykladanie rýb,
vedel využívanie dopravníkov na nakladanie a vykladanie
rýb,
vysvetlil princíp činnosti a využitie horizontálnych
a vertikálnych dopravníkov
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Centrálna zlovovačka rýb
|
2
|
|
Charakterizovať centrálnu zlovovačku rýb,
ovládať prácu v centrálnej zlovovačke rýb,
vedieť zloženie jednotlivých zariadení v centrálnej
zlovovačke rýb,
vysvetliť činnosť jednotlivých zariadení v centrálnej
zlovovačke rýb,
vysvetliť princíp manipulácie s rybou v centrálnej
zlovovačke rýb,
porovnať jednotlivé spôsoby nakladania rýb,
vedieť zdôvodniť výhody centrálnej zlovovačky rýb
|
Vedel charakterizovať centrálnu zlovovačku rýb,
ovládal prácu v centrálnej zlovovačke rýb,
vedel zloženie jednotlivých zariadení v centrálnej
zlovovačke rýb,
vysvetlil činnosť jednotlivých zariadení v centrálnej
zlovovačke rýb,
vedel vysvetliť princíp manipulácie s rybou v centrálnej
zlovovačke rýb,
správne porovnal jednotlivé spôsoby nakladania rýb,
vedel zdôvodniť výhody centrálnej zlovovačky rýb
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Šmýkačka (sklz)
|
1
|
|
Vedieť charakterizovať šmýkačku,
poznať využitie sklzu pri manipulácií s rybou,
ovládať napojenie sklzov,
vedieť využiť sklzy pri výlovoch a iných činnostiach
|
Vedel charakterizovať šmýkačku,
Vedel vysvetliť využitie sklzu pri manipulácií s rybou,
ovládal napojenie sklzov,
vedel využiť sklzy pri výlovoch a iných činnostiach
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Preprava rýb
|
3
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Prepravné prostriedky v rybárstve
|
2
|
Rybnikárstvo
Preprava ikier, plôdika a rýb
Ročník štvrtý
|
Definovať základné podmienky prepravy rýb,
určiť vhodné dopravné prostriedky a spôsoby
prepravy jednotlivých druhov a kategórií rýb,
popísať funkciu jednotlivých dopravných prostriedkov
poznať činnosť prevzdušňovacích a okysličovacích
zariadení,
vymenovať spôsoby prepravy rýb a ikier,
ovládať zariadenia na prekysličovanie a prevzdušňovanie
vody pri preprave
|
Definoval základné podmienky prepravy rýb,
určil vhodné dopravné prostriedky a spôsoby
prepravy jednotlivých druhov a kategórií rýb,
vedel popísať funkciu jednotlivých dopravných
prostriedkov
vedel činnosť prevzdušňovacích a okysličovacích
zariadení,
vymenoval všetky spôsoby
prepravy rýb a ikier,
ovládal zariadenia na prekysličovanie a prevzdušňovanie
vody pri preprave
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Špeciálna preprava
|
1
|
Chov rýb v riadenom prostredí
Preprava a vysadzovanie plôdika
Ročník štvrtý
|
Charakterizovať špeciálnu prepravu,
určiť využitie špeciálnej prepravy,
ovládať pracovný postup pri využívaní špeciálnej
prepravy,
poznať špecifika špeciálnej prepravy,
aplikovať špeciálnu prepravu v chove lososovitých
a iných druhov rýb,
uviesť výhody
špeciálnej prepravy
|
Charakterizoval špeciálnu prepravu,
Správne určil využitie špeciálnej prepravy,
ovládal pracovný postup pri využívaní špeciálnej
prepravy,
vedel špecifika špeciálnej prepravy,
vedel aplikovať špeciálnu prepravu v chove
lososovitých a iných druhov rýb,
správne
uviedol výhody špeciálnej prepravy
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Zariadenia na udržiavanie akosti vody
|
4
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Prevzdušňovače a okysličovače
|
2
|
|
Charakterizovať prevzdušňovače a okysličovače,
vysvetliť princíp činnosti prevzdušňovačov a okysličovačov,
poznať jednotlivé typy prevzdušňovačov a okysličovačov,
vedieť zloženie a činnosť prevzdušňovačov a okysličovačov,
porovnať a posúdiť účinnosť prevzdušňovačov a
okysličovačov
|
Charakterizoval prevzdušňovače a okysličovače,
Vysvetlil princíp činnosti prevzdušňovačov a okysličovačov,
Správne určil jednotlivé typy prevzdušňovačov a okysličovačov,
vedel zloženie a činnosť prevzdušňovačov a okysličovačov,
porovnal a posúdil účinnosť prevzdušňovačov a
okysličovačov
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Filtre
|
2
|
|
Vedieť charakterizovať filtre,
vedieť zloženie filtrov,
vysvetliť princíp činnosti filtrov,
navrhnúť filter pre liaheň,
usporiadať filter v rámci výrobného procesu,
posúdiť a zhodnotiť kvalitu filtra,
uviesť výhody využívania filtrov v rybárstve
|
Vie charakterizovať filtre,
vie zloženie filtrov,
vysvetlil princíp činnosti filtrov,
navrhol filter pre liaheň,
usporiadal filter v rámci výrobného procesu,
správne posúdil a zhodnotil kvalitu filtra,
uviedol výhody využívania filtrov v rybárstve
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Zariadenia na kosenie a likvidáciu porastov
|
2
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Žacia loď
|
2
|
|
Charakterizovať žaciu loď,
poznať zloženie žacej lode,
ovládať žaciu loď,
poznať pravidla jazdy na žacej lodi,
ovládať BOZP pri práci so žacou loďou,
vedieť základné pravidla údržby žacej lode
|
Charakterizoval žaciu loď,
Správne vymenoval zloženie žacej lode,
ovládal žaciu loď,
ovládal pravidla jazdy na žacej lodi,
ovládal BOZP pri práci so žacou loďou,
vedel základné pravidla údržby žacej lode
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Plavidlá a pohonné jednotky
|
2
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Lode, pontony
|
2
|
Rybnikárstvo
Starostlivosť o úrodnosť rybníkov
Ročník druhý
|
Vedieť charakterizovať jednotlivé plavidlá,
poznať pravidla jazdy na plavidlách a pohonných
jednotkách,
ovládať pravidla BOZP pri práci na plavidlách,
vedieť pomenovať časti plavidiel,
poznať účel a význam plavidiel,
posúdiť rozdiely medzi loďami a pontónmi,
ovládať jazdu na plavidlách
|
Vedel charakterizovať jednotlivé plavidlá,
poznal pravidla jazdy na plavidlách a pohonných
jednotkách,
ovládal pravidla BOZP pri práci na plavidlách,
vedel pomenovať časti plavidiel,
správne definoval účel
a význam plavidiel,
posúdil rozdiely medzi loďami a pontónmi,
ovládal jazdu na plavidlách
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Mechanizácia v spracovaní rýb
|
7
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Linka na spracovanie rýb
|
1
|
Spracovanie
rýb
Všetky témy
Ročník štvrtý
|
Charakterizovať linku na spracovanie rýb,
ovládať zloženie linky na spracovanie rýb,
poznať činnosť na jednotlivých zariadeniach linky,
vysvetliť princíp činnosti na linke na spracovanie rýb,
skontrolovať funkčnosť jednotlivých zariadení linky,
posúdiť a zhodnotiť kvalitu práce na linke,
uviesť výhody spracovania rýb na linke
|
Charakterizoval linku na spracovanie rýb,
ovládal zloženie linky na spracovanie rýb,
poznal činnosť na jednotlivých zariadeniach linky,
vysvetlil princíp činnosti na linke na spracovanie rýb,
vedel skontrolovať funkčnosť jednotlivých zariadení
linky,
posúdil a zhodnotil kvalitu práce na linke,
uviedol výhody spracovania rýb na linke
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Usmrcovacie zariadenie rýb
|
1
|
|
Charakterizovať usmrcovacie zariadenie,
ovládať usmrcovacie zariadenie rýb,
poznať princíp činnosti usmrcovacieho zariadenia rýb,
ovládať BOZP pri práci na usmrcovacom zariadení,
uviesť výhody usmrcovania rýb pomocou usmrcovacieho
zariadenia
|
Charakterizoval usmrcovacie zariadenie,
ovládal usmrcovacie zariadenie rýb,
poznal princíp činnosti usmrcovacieho zariadenia rýb,
ovládal BOZP pri práci na usmrcovacom zariadení,
vedel uviesť výhody usmrcovania rýb pomocou
usmrcovacieho zariadenia
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Vývrhovacie zariadenie
|
1
|
|
Charakterizovať vývrhovacie zariadenie,
ovládať vývrhovacie
zariadenie rýb,
poznať princíp činnosti vyvrhovacieho zariadenia rýb,
ovládať BOZP pri práci na vývrhovacom zariadení,
|
Charakterizoval vývrhovacie zariadenie,
vedel ovládať vývrhovacie
zariadenie rýb,
vedel princíp činnosti vyvrhovacieho zariadenia rýb,
ovládal BOZP pri práci na vývrhovacom zariadení,
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Čistiace zariadenie
|
1
|
|
Charakterizovať čistiace zariadenie,
ovládať čistiace zariadenie
rýb,
poznať princíp činnosti na čistiacom zariadení rýb,
ovládať BOZP pri práci na čistiacom zariadení,
uviesť výhody čistenia rýb na čistiacom zariadení
|
Charakterizoval čistiace zariadenie,
ovládal čistiace zariadenie
rýb,
vedel princíp činnosti na čistiacom zariadení rýb,
ovládal BOZP pri práci na čistiacom zariadení,
vedel uviesť výhody čistenia rýb na čistiacom zariadení
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Vákuová balička
|
1
|
|
Charakterizovať vákuovú baličku,
poznať princíp činnosti na vákuovej baličke,
poznať zloženie a funkciu vákuovej baličky,
ovládať prácu na vákuovej baličke,
ovládať BOZP pri práci na vákuovej baličke,
posúdiť a zhodnotiť prácu na vákuovej baličke
|
Charakterizoval vákuovú baličku,
vedel princíp činnosti na vákuovej baličke,
správne definoval zloženie a funkciu vákuovej baličky,
ovládal prácu na vákuovej baličke,
ovládal BOZP pri práci na vákuovej baličke,
správne posúdil a zhodnotil prácu na vákuovej baličke
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Etiketovačka
|
1
|
|
Vedieť charakterizovať etiketovačku,
poznať princíp činnosti etiketovačky,
poznať funkcie a činnosť etiketovačky,
ovládať prácu na etiketovačke,
uviesť výhody práce na etiketovačke
|
Vedel charakterizovať etiketovačku,
vedel princíp činnosti etiketovačky,
poznal funkcie a činnosť etiketovačky,
ovládal prácu na etiketovačke,
uviedol výhody práce na etiketovačke
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Prepravné vozíky
|
1
|
|
charakterizovať prepravné vozíky,
ovládať pravidla BOZP pri práci s prepravnými vozíkmi,
vedieť manipulovať s prepravnými vozíkmi
|
správne charakterizoval prepravné vozíky,
ovládal pravidla BOZP pri práci s prepravnými vozíkmi,
vedel manipulovať s prepravnými vozíkmi
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|
Bezpečnosť pri práci v chove rýb
|
2
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
Bezpečnosť
pri práci v chove rýb
|
2
|
|
poznať základné pravidla bezpečnosti pri práci v chove
rýb
|
ovládal základné pravidla bezpečnosti pri práci v chove
rýb
|
ústne frontálne skúšanie
|
ústna odpoveď
didaktický test
|