ROZPIS UČIVA PREDMETU: Učebná
prax
|
6 hod. týždenne,
spolu 198 hodín
|
|
Názov tematického
celku
Témy
|
Hodiny
|
Medzipredmetové vzťahy
|
Očakávané
vzdelávacie výstupy
|
Kritériá hodnotenia vzdelávacích výstupov
|
Metódy hodnotenia
|
Prostriedky hodnotenia
|
|
Úvodná inštruktáž
o praxi
|
6
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Zákon o bezpečnosti a hygiene práce
|
2
|
|
ovládať zákon o bezpečnosti a hygiene práce,
aplikovať poznatky zo zákona do praxe,
|
popísal zákon o bezpečnosti a hygiene práce,
využíval poznatky zo zákona do praxe,
|
písomné skúšanie
|
test
|
|
Poučenie o BOZP a PO v rámci výučby
praxe
|
3
|
ovládať poučenie o BOZP a PO,
aplikovať poznatky z poučenia o BOZP a PO
do praxe,
|
popísal poučenie o BOZP a PO,
využíval poznatky z poučenia o BOZP a PO
do praxe,
|
|
Prvá pomoc pri úraze a náhlom ochorení
|
1
|
definovať prvú pomoc pri úraze a náhlom ochorení,
aplikovať prvú pomoc pri úraze a náhlom ochorení
v praxi.
|
popísal prvú pomoc pri úraze a náhlom ochorení,
využil poznatky z prvej pomoci pri úraze a náhlom
ochorení v praxi.
|
|
Výživa a kŕmenie
|
30
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Skladovanie krmív, úprava a prevoz
|
3
|
Chov rýb v riadenom
prostredí
Výživa a kŕmenie lososovitých rýb
Ročník štvrtý
Rybnikárstvo
Príkrmovanie kaprov
Ročník tretí
|
poznať základné podmienky uskladnenia krmív,
rozlíšiť jednotlivé druhy KZ,
vedieť upraviť krmivá pre jednotlivé druhy a kategórie
rýb,
poznať podmienky prepravy krmív,
vedieť zabezpečiť prevoz
|
definoval základné podmienky uskladnenia krmív,
rozlíšil jednotlivé druhy KZ,
vedel upraviť krmivá pre jednotlivé druhy a kategórie
rýb,
poznal podmienky prepravy krmív,
vedel zabezpečiť prevoz krmív
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Výpočet konverzie krmiva, zostavovanie KD
|
12
|
vysvetliť pojmy konverzia krmív, KD,
vedieť vypočítať konverziu krmiva,
vedieť zostaviť KD,
navrhnúť KD pre jednotlivé obsádky
posúdiť a zhodnotiť
využitie krmiva rybami
|
vysvetlil pojmy konverzia krmív, KD,
vedel vypočítať konverziu krmiva,
vedel zostaviť KD,
navrhol KD pre jednotlivé obsádky rýb
posúdil a zhodnotil využitie krmiva rybami
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Prikrmovanie plôdika a násady, kontrola kŕmnych
miest
|
12
|
definovať pojem prikrmovanie plôdika a násady,
určiť druh a veľkosť krmiva,
poznať zásady prikrmovania,
skontrolovať využívanie krmív na krmných miestach,
aplikovať krmivá pre plôdik a násadu, organizovať
prácu pri prikrmovaní plôdika a násady
|
definoval pojem prikrmovanie plôdika a násady,
určil druh a veľkosť krmiva,
poznal zásady prikrmovania,
skontroloval využívanie krmív na krmných miestach,
aplikoval krmivá pre plôdik a násadu,
organizoval prácu pri prikrmovaní plôdika a násady
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Závislosť výživy na teplote a obsahu kyslíka
vo vode
|
3
|
vysvetliť a posúdiť závislosť výživy na teplote
a obsahu kyslíka vo vode
|
vysvetlil a posúdil závislosť výživy na teplote a obsahu
kyslíka vo vode
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
|
ústna odpoveď
praktický výkon
|
|
Výlovy rybníkov
|
36
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Jarné a jesenné výlovy rybníkov
|
9
|
Rybnikárstvo
Výlovy rybníkov
Ročník štvrtý
|
definovať pojmy a charakterizovať
jarné a jesenné výlovy
určiť čas výlovu
|
definoval pojmy a charakterizoval
jarné a jesenné výlovy
určl čas výlovu
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Rozdelenia náradia a pomôcok, príprava náradia
a pomôcok pre výlov
|
3
|
určiť náradie a pomôcky,
previesť rozdelenie náradia a pomôcok,
charakterizovať základné druhy náradia používaného
pri výlove,
zabezpečiť prípravu náradia a pomôcok pre výlov
|
určil náradie a pomôcky,
previedol rozdelenie náradia a pomôcok,
charakterizoval základné druhy náradia používaného
pri výlove,
zabezpečil prípravu náradia a pomôcok pre výlov
|
|
Vybudovanie kadišťa, triedenie, počítanie, váženie
rýb
|
9
|
charakterizovať
pojmy,
navrhnúť a vybudovať
kadisko,
vedieť zabezpečiť a
vykonať triedenie počítanie a váženie rýb,
určiť potrebné pomôcky
a náradie,
|
charakterizoval pojmy,
navrhol a vybudoval
kadisko,
vedel zabezpečiť a vykonal
triedenie počítanie a váženie rýb,
určil potrebné pomôcky
a náradie,
|
|
Vedenie záznamov o výlovených rybách
|
3
|
poznať základnú
dokumentáciu o výlovoch,
vedieť spracovať a viesť
záznamy o vylovených rybách
|
poznal základnú
dokumentáciu o výlovoch,
vediel spracovať a viesť
záznamy o vylovených rybách
|
|
Letné odlovy trhových rýb a násad
|
12
|
|
vedieť zabezpečiť
prípravu letných odlovov trhových rýb a násad,
organizovať samotné
letné odlovy,
vykonať letné odlovy
trhových rýb a násad,
vysvetliť význam
letných odlovov trhových rýb a násad,
|
vediel zabezpečiť prípravu
letných odlovov trhových rýb a násad,
správne organizoval
samotné letné odlovy,
vykonal letné odlovy
trhových rýb a násad,
vysvetlil význam letných
odlovov trhových rýb a násad,
|
|
Preprava a distribúcia
rýb
|
24
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Nakladanie rýb zo sádok – ručne, pomocou
transportéra – nakladanie rýb z centrálnej manipulačnej sádky
|
15
|
Rybnikárstvo
Preprava ikier, plôdika a rýb
Ročník štvrtý
Rybnikárstvo
Sádkovanie a predaj rýb
Ročník štvrtý
|
charakterizovať sádky a jednotlivé typy sádok,
vedieť zabezpečiť nakladanie rýb zo sadied-ručne-a pomocou
transportéra,
vedieť obslúžiť transportér,
ovládať prácu s nakladačom,
organizovať nakladanie rýb zo sadiek,
ovládať a vykonať nakladanie rýb z centrálnej
manipulačnej sádky
|
charakterizoval sádky a jednotlivé typy sádok,
vedel zabezpečiť nakladanie rýb zo sadied-ručne-a pomocou
transportéra,
vediel obslúžiť transportér,
ovládal prácu s nakladačom,
vedel organizovať nakladanie rýb zo sadiek,
ovládal a vykonal nakladanie rýb z centrálnej
manipulačnej sádky
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Nakladanie do špeciálnych vozidiel, obsluha prevzdušňovacích
zariadení
|
3
|
ovládať základné pravidla o BOZP pri nakladaní rýb
na vozidla,
poznať požiadavky na prepravu rýb,
ovládať a obsluhovať prevzdušňovacie zariadenia,
organizovať prácu pri nakladaní rýb do špeciálnych
vozidiel,
zhodnotiť a zdôvodniť pripravenosť vozidla na
prepravu rýb
|
ovládal základné pravidla o BOZP pri nakladaní rýb
na vozidla,
vedel vymenovať požiadavky na prepravu rýb,
ovládal a obsluhoval prevzdušňovacie zariadenia,
organizoval prácu pri nakladaní rýb do špeciálnych
vozidiel,
zhodnotil a zdôvodnil pripravenosť vozidla na
prepravu rýb
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Príprava sádok a distribúcia rýb zo sádok
|
6
|
charakterizovať prípravu sádok,
zabezpečiť prípravu sádok pre sádkovanie rýb,
organizovať distribúciu rýb zo sádok,
vykonať distribúciu rýb zo sádok,
vytvoriť podmienky a zabezpečiť prípravu sádok na
distribúciu
posúdiť preveriť a zhodnotiť pripravenosť na distribúciu rýb
|
charakterizoval prípravu sádok,
zabezpečil prípravu sádok pre sádkovanie rýb,
organizoval distribúciu rýb zo sádok,
vykonal distribúciu rýb zo sádok,
vytvoril podmienky a zabezpečil prípravu sádok na
distribúciu
posúdil, preveril a zhodnotil pripravenosť na distribúciu rýb
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Ošetrovanie rybníkov
|
24
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Vápnenie rybníkov – funkcia a spôsoby vápnenia
|
3
|
Rybnikárstvo
Starostlivosť o úrodnosť rybníkov
Ročník druhý
|
poznať význam vápnenia rybníkov,
vysvetliť funkciu a spôsoby vápnenia,
ovládať BOZP pri vápnení rybníkov,
organizovať prácu pri vápnení rybníkov,
vykonať vápnenie rybníkov
|
charakterizoval význam vápnenia rybníkov,
vysvetlil funkciu a spôsoby vápnenia,
ovládal BOZP pri vápnení rybníkov,
organizoval prácu pri vápnení rybníkov,
vykonal vápnenie rybníkov
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Zúrodňovanie rybníkov, melioračné zásahy,
hnojenie
|
18
|
charakterizovať pojmy,
poznať pracovné postupy pri zúrodňovaní rybníkov,
charakterizovať a vykonať jednotlivé melioračné zásahy
pri zúrodňovaní rybníkov,
posúdiť kvalitu vykonaných melioračných zásahov,
posúdiť a určiť vhodný melioračný zásah pri zúrodňovaní
rybníkov,
poznať zásady uplatňovania hnojenia, typy hnojív a vhodnosť
aplikácie.
vysvetliť účinok hnojenia pre tvorbu prirodzenej
potravy,
aplikovať jednotlivé druhy hnojív,
uviesť výhody a nevýhody hnojenia
|
charakterizoval pojmy,
poznal pracovné postupy pri zúrodňovaní rybníkov,
charakterizoval a vykonal jednotlivé melioračné zásahy
pri zúrodňovaní rybníkov,
posúdil kvalitu vykonaných melioračných zásahov,
posúdil a určil vhodný melioračný zásah pri zúrodňovaní
rybníkov,
poznal zásady uplatňovania hnojenia, druhy hnojív a vhodnosť
ich aplikácie.
vysvetlil účinok hnojenia pre tvorbu prirodzenej potravy,
aplikoval jednotlivé
druhy hnojív,
uviedol výhody a nevýhody hnojenia
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Chemický rozbor vody - využitie
|
3
|
|
vysvetliť význam chemických rozborov vody,
urobiť chemický rozbor vody,
určiť pracovný postup pri chemickom rozbore,
poznať BOZP pri práci s chemikáliami,
vedieť vyžiť výsledky chemického rozboru v praxi,
posúdiť kvalitu vody na základe zistených výsledkov
chemickým rozborom,
zhodnotiť výsledky chemického rozboru
|
vysvetlil význam chemických rozborov vody,
urobil chemický rozbor vody,
určil pracovný postup pri chemickom rozbore,
poznal BOZP pri práci s chemikáliami,
vedel vyžiť výsledky chemického rozboru v praxi,
posúdil kvalitu vody na základe zistených výsledkov
chemickým rozborom,
zhodnotil výsledky chemického rozboru
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Zimovanie rýb
|
12
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Príprava komorových rybníkov
|
3
|
Rybnikárstvo
Komorovanie rýb
Ročník štvrtý
|
poznať význam komorových rybníkov,
vymenovať základné pravidla BOZP pri práci na komorových
rybníkoch,
zabezpečiť prípravu komorových rybníkov,
poznať a ovládať pracovné náradie a pomôcky
pri práci na komorových rybníkoch
|
poznal význam komorových rybníkov,
vymenoval základné pravidla BOZP pri práci na komorových
rybníkoch,
zabezpečil prípravu komorových rybníkov,
poznal a ovládal pracovné náradie a pomôcky
pri práci na komorových rybníkoch
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Ošetrovanie komorových
rybníkov, presvetľovanie, priehlbne, prevzdušňovanie
|
6
|
poznať základné pracovné postupy pri ošetrovaní
komorových rybníkov,
ovládať prácu s pílou
na ľad, sekerou na ľad a iným pracovným náradím používaným
pri vysekávaní priehlbní,
ovládať pracovný postup presekávania ľadu,
zhodnotiť miesto a počet priehlbní,
charakterizovať priehlbne a ich význam,
posúdiť a vykonať prevzdušňovanie pomocou prevzdušňovačov,
zhodnotiť a posúdiť priehlbne a využitie
prevzdučňovačov
|
poznal základné pracovné postupy pri ošetrovaní
komorových rybníkov,
ovládal prácu s pílou
na ľad, sekerou na ľad a iným pracovným náradím používaným
pri vysekávaní priehlbní,
poznal pracovný postup presekávania ľadu,
zhodnotil miesto a počet priehlbní,
charakterizoval priehlbne a ich význam,
posúdil a vykonal prevzdušňovanie pomocou prevzdušňovačov,
zhodnotil a posúdil priehlbne a využitie
prevzdučňovačov
|
|
Starostlivosť o komorové rybníky a opatrenia
na znižovanie strát, obsluha prevzdušňovacích zariadení na komorových
rybníkoch
|
3
|
poznať podmienky a požiadavky na komorové rybníky,
vedieť pripraviť komorové rybníky,
zabezpečiť starostlivosť o komorové rybníky,
poznať pracovné postupy činností pri starostlivosti o komorové
rybníky,
ovládať opatrenia na znižovanie strát,
vedieť obsluhovať prevzdušňovacie zariadenia komorových
rybníkov,
navrhnúť a určiť najvhodnejší spôsob starostlivosti
o komorové rybníky,
posúdiť kvalitu prevedených opatrení na zníženie strát
|
poznal podmienky a požiadavky na komorové rybníky,
vedel pripraviť komorové rybníky,
zabezpečil starostlivosť o komorové rybníky,
poznal pracovné postupy činností pri starostlivosti o komorové
rybníky,
ovládal opatrenia na znižovanie strát,
vedel obsluhovať prevzdušňovacie zariadenia komorových
rybníkov,
navrhol a určil najvhodnejší spôsob starostlivosti o komorové
rybníky,
posúdil kvalitu prevedených opatrení na zníženie strát
|
|
Výter rýb
|
24
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Výber generačného materiálu
|
3
|
Rybnikárstvo
Reprodukcia kaprov
Ročník tretí
|
poznať chovný štandard generačných rýb,
vedieť vykonať pozitívny a negatívny výber,
ovládať chov remontu a generačných rýb,
vysvetliť postup výberu a odchovu generačných rýb
|
poznal chovný štandard generačných rýb,
vedel vykonať pozitívny a negatívny výber,
ovládal chov remontu a generačných rýb,
vysvetlil postup výberu a odchovu generačných rýb
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Prirodzený a umelý výter
kapra
|
6
|
Charakterizovať jednotlivé spôsoby rozmnožovania rýb,
vysvetliť základné rozdiely medzi jednotlivými spôsobmi
rozmnožovania
praktický vykonať prípravu na prirodzený neres a umelý
výter,
posúdiť kvalitu prípravy podmienok pre prirodzený
neres,
zhodnotiť prípravu generačných rýb na umelý výter,
uviesť výhody a nevýhody prírodzeného a umelého
výteru rýb
|
Charakterizoval jednotlivé spôsoby rozmnožovania rýb,
vysvetlil základné rozdiely medzi jednotlivými spôsobmi
rozmnožovania
praktický vykonal prípravu na prirodzený neres a umelý
výter,
posúdil kvalitu prípravy podmienok pre prirodzený neres,
zhodnotil prípravu generačných rýb na umelý výter,
uviedol výhody a nevýhody prírodzeného a umelého
výteru rýb,
|
individuálne skúšanie
ústne frontálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
praktický výkon
ústna odpoveď
praktický výkon
|
|
Poloumelý výter šťuky,
zubáča, sumca
|
9
|
Charakterizovať pojmy prirodzený nerez, poloumelý výter,
umelý výter,
definovať podmienky pre poloumelý výter šťuky, zubáča
sumca,
vedieť pripraviť prostredie a hniezda pre jednotlivé
druhy rýb,
vysvetliť pracovný postup pri poloumelom výtere,
vykonať poloumelý výter uvedených druhov rýb,
zabezpečiť prenos, liahnutie a ošetrovanie ikier
pri poloumelom výtere rýb,
zabezpečiť a previesť odchov plôdika
posúdiť úspešnosť poloúmelého výteru rýb,
uviesť výhody a nevýhody poloúmelého výteru rýb
|
Charakterizoval pojmy prirodzený nerez, poloumelý výter,
umelý výter,
definoval podmienky pre poloumelý výter šťuky, zubáča
sumca,
vedel pripraviť prostredie a hniezda pre jednotlivé
druhy rýb,
vysvetlil pracovný postup pri poloumelom výtere,
vykonal poloumelý výter uvedených druhov rýb,
zabezpečil prenos, liahnutie a ošetrovanie ikier pri
poloumelom výtere rýb,
zabezpečil a previedol odchov plôdika
posúdil úspešnosť poloúmelého výteru rýb,
uviedol výhody a nevýhody poloúmelého výteru rýb
|
individuálne skúšanie
ústne frontálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
praktický výkon
ústna odpoveď
praktický výkon
|
|
Vysádzanie generačných rýb
|
3
|
Poznať a definovať podmienky vysádzania generačných
rýb k poloúmelému výteru,
určiť počty generačných rýb a počty hniezd,
skontrolovať kvalitu generačného materiálu pri vysádzani
do hniezd,
|
spoznal a definoval podmienky vysádzania generačných
rýb k poloúmelému výteru,
určil počty generačných rýb a počty hniezd,
skontroloval kvalitu generačného materiálu pri vysádzani
do hniezd,
|
individuálne skúšanie
ústne frontálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
praktický výkon
ústna odpoveď
praktický výkon
|
|
Výlov a vysádzanie embryí
|
3
|
opísať pracovný postup výlovu a vysádzania embrií,
definovať podmienky prepravy a vysádzanie embrií,
určiť formy prepravy embrií
poznať základné údaje pre prepravu embrií,
organizovať výlov, prepravu a vysádzanie embrií,
podúdiť a zhodnotiť
podmienky prepravy a vysádzania embryí
|
opísal pracovný postup výlovu a vysádzania embrií,
definoval podmienky prepravy a vysádzanie embrií,
určl formy prepravy embrií
poznal základné údaje pre prepravu embrií,
organizoval výlov, prepravu a vysádzanie embrií,
podúdil a zhodnotiť
podmienky prepravy a vysádzania embrií
|
individuálne skúšanie
ústne frontálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
praktický výkon
ústna odpoveď
praktický výkon
|
|
Ovládanie mechanizačných
prostriedkov
|
6
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Zariadenia na hnojenie rybníkov, vysekávanie vodných
porastov, jazda loďou
|
3
|
|
definovať dopravné prostriedky,
ovládať zloženie a funkciu dopravných
prostriedkov,
vysvetliť činnosť mechanizačných prostriedkov,
ovládať a organizovať prácu na mechanizačných
prostriedkoch,
viesť dopravné prostriedky,
poznať BOZP pri práci s mechanizáčnymi prostriedkami
|
definoval dopravné prostriedky,
ovládal zloženie a funkciu dopravných prostriedkov,
vysvetlil činnosť mechanizačných prostriedkov,
ovládal a organizoval prácu na mechanizačných
prostriedkoch,
vedel viesť dopravné prostriedky,
poznal BOZP pri práci s mechanizačnými prostriedkami
|
individuálne skúšanie
ústne frontálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
praktický výkon
ústna odpoveď
praktický výkon
|
|
Obsluha mechanického dopravníka rýb, ovládanie
transportérov a nakladačov
|
3
|
definovať dopravné prostriedky,
ovládať zloženie a funkciu dopravných
prostriedkov,
vysvetliť činnosť mechanizačných prostriedkov,
ovládať a organizovať prácu na mechanizačných
prostriedkoch,
obsluhovať dopravné prostriedky,
poznať BOZP pri práci s mechanizáčnymi prostriedkami
|
definoval dopravné prostriedky,
ovládal zloženie a funkciu dopravných prostriedkov,
vysvetlil činnosť mechanizačných prostriedkov,
ovládal a organizoval prácu na mechanizačných
prostriedkoch,
vedel obsluhovať dopravné prostriedky,
poznal BOZP pri práci s mechanizačnými prostriedkami
|
individuálne skúšanie
ústne frontálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
praktický výkon
ústna odpoveď
praktický výkon
|
|
Zooveterinárne
opatrenia v chove rýb
|
24
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Kontrola zdravotného stavu rýb
|
6
|
Choroby rýb
Všeobecná prevencia a zoohygiena v chove
rýb
Ročník štvrtý
|
definovať zooveterinárne opatrenia v chove rýb,
poznať základné pravidla kontroly zdravotného stavu rýb,
vedieť posúdiť správanie rýb, posúdiť povrch tela rýb,
poznať a posúdiť reflexy u rýb
zhodnotiť indexy a určiť ich hodnoty,
posúdiť kondičný a zdravotný stav rýb,
charakterizovať zdravie a chorobu,
navrhnúť nápravné opatrenia,
|
definoval zooveterinárne opatrenia v chove rýb,
poznal základné pravidla kontroly zdravotného stavu rýb,
vie posúdiť správanie rýb, posúdiť povrch tela rýb,
poznal a posúdil reflexy u rýb
zhodnotil indexy a určil ich hodnoty,
posúdil kondičný a zdravotný stav rýb,
charakterizoval zdravie a chorobu,
navrhol nápravné opatrenia,
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Preventívne opatrenia a liečenie
rýb
|
6
|
Charakterizovať
pojmy,
poznať základné preventívne opatrenia,
vedieť aplikovať preventívne a liečebné prípravky,
ovládať BOZP pri práci s preventívnymi prípravkami,
ovládať a aplikovať základné spôsoby liečenia rýb,
navrhnúť optimálny spôsob prevencie a pracovný
postup preventívnych opatrení,
posúdiť a zhodnotiť účinok preventívnych opatrení
a liečenia rýb
|
Charakterizoval pojmy,
poznal základné preventívne opatrenia,
vedel aplikovať preventívne a liečebné prípravky,
ovládal BOZP pri práci s preventívnymi prípravkami,
ovládal a aplikoval základné spôsoby liečenia rýb,
navrhol optimálny spôsob prevencie a pracovný
postup preventívnych opatrení,
posúdil a zhodnotil účinok preventívnych opatrení
a liečenia rýb
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Prevádzanie kúpeli a aplikácia liečiv v
krmive
|
12
|
charakterizovať jednotlivé preventívne a liečebné
kúpele,
poznať podmienky účinku jednotlivých preventívnych
prostriedkov,
ovládať pracovný postup pri jednotlivých kúpeľoch,
vybrať vhodný liečebný postup,
navrhnúť a aplikovať preventívne a liečebné prípravky,
posúdiť účinok preventívnych kúpeli a liečenia
|
charakterizoval jednotlivé preventívne a liečebné
kúpele,
poznal podmienky účinku jednotlivých preventívnych
prostriedkov,
ovládal pracovný postup pri jednotlivých kúpeľoch,
vybral vhodný liečebný postup,
navrhol a aplikoval preventívne a liečebné prípravky,
posúdil účinok preventívnych kúpeli a liečenia
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Rybárske revíry
|
12
|
|
Žiak má:
|
Žiak:
|
|
|
|
Vysádzanie násad a plôdika do tečúcich vôd
|
6
|
Chov rýb v riadenom
prostredí
Chov rýb v riadenom
prostredí
Meliorácie na voľných vodách, stavebné zásahy
Ročník štvrtý
Chov rýb v riadenom
prostredí
Hospodárske odlovy
Ročník štvrtý
|
poznať podmienky vysádzania plôdika a násady do tečúcich
vôd,
určiť vhodné prepravné prostriedky,
vedieť množstva nasadzovanie rýb do prepravných
prostriedkov,
ovládať podmienky a pracovný postup vysádzania plôdika
a násady do tečúcich vôd,
organizovať prepravu a vysádzanie plôdika a násady
do tečúcich vôd,
posúdiť a zhodnotiť prepravu a vysádzanie rýb
do tečúcich vôd
|
poznal podmienky vysádzania plôdika a násady do tečúcich
vôd,
určil vhodné prepravné prostriedky,
vedel množstva nasadzovania rýb do prepravných
prostriedkov,
ovládal podmienky a pracovný postup vysádzania plôdika
a násady do tečúcich vôd,
organizoval prepravu a vysádzanie plôdika a násady
do tečúcich vôd,
posúdil a zhodnotil prepravu a vysádzanie rýb
do tečúcich vôd
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Meliorácia voľných vôd
– stavba hatí
|
3
|
definovať meliorácie voľných vôd,
vysvetliť a vykonať pracovné postupy meliorácií
voľných vôd,
navrhnúť a správne aplikovaťmelioráčne zásahy
na voľných vodách,
určiť vhodné melioračné zásahy na voľných vodách,
posúdiť kvalitu vykonaných melioračných zásahov,
vysvetliť účel stavby hatí,
|
definoval meliorácie voľných vôd,
vysvetlil a vykonal pracovné postupy meliorácií voľných
vôd,
navrhol a správne aplikoval melioráčne zásahy na
voľných vodách,
určil vhodné melioračné zásahy na voľných vodách,
posúdil kvalitu vykonaných melioračných zásahov,
vysvetlil účel stavby hatí,
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|
|
Výlov rýb elektrickým a batériovým agregátom
|
3
|
definovať základné pojmy,
určiť vhodný typ elektrického agregátu,
vysvetliť princíp činnosti elektrických agregátov,
skontrolovať a posúdiť prípravenosť elektrického
agregátiu k práci,
organizovať výlov rýb elektrickým agregátom,
zostaviť lovnú skupinu,
zhodnotiť činnosť lovnej skupiny,
uviesť výhody a nevýhody výlovu rýb elektrickým
agregátom
|
definoval základné pojmy,
určil vhodný typ elektrického agregátu,
vysvetlil princíp činnosti elektrických agregátov,
skontroloval a posúdil prípravenosť elektrického
agregátiu k práci,
organizoval výlov rýb elektrickým agregátom,
zostavil lovnú skupinu,
zhodnotil činnosť lovnej skupiny,
uviedol výhody a nevýhody výlovu rýb elektrickým
agregátom
|
Ústne frontálne skúšanie
individuálne skúšanie
skupinové hodnotenie
|
Ústna odpoveď
praktický výkon
praktický výkon
|