Učebný plán
Tabuľka prevodu
Učebný plán
Prehľad využitia týždňov
Poznámky k učebnému plánu
Tabuľka vzťahu
Tabuľka
vzťahu kľúčových kompetencií k obsahu vzdelávania
Prehľad kľúčových kompetencií
Komunikatívne a sociálno interakčné spôsobilosti
Interpersonálne a intrapersonálne spôsobilosti
Schopnosti tvorivo riešiť problémy
Podnikateľské spôsobilosti
Spôsobilosti využívať informačné technológie
Spôsobilosti byť demokratickým občanom
Prehľad názov predmetov
Prehľad výchovných a vzdelávacích stratégií
Povinné všeobecnovzdelávacie predmety
slovenský jazyk a literatúra
J
J
J
J
J
J
anglický jazyk
J
J
J
J
J
J
občianska náuka /dejepis
J
J
J
J
J
ekológia
J
J
J
J
J
J
etická/náboženská
výchova
J
J
J
J
J
matematika
J
J
J
J
informatika
J
J
J
J
J
telesná výchova
J
J
J
J
Povinné odborné predmety
ekonomika
J
J
J
J
J
riadenie malého podniku
J
J
J
J
J
J
aplikovaná informatika a)
J
J
J
J
J
J
hydrobiológia
J
J
J
J
J
J
rozvoj vidieka
J
J
J
J
J
J
základy mechanizácie
J
J
J
J
J
J
pestovanie rastlín
J
J
J
J
J
J
chov zvierat
J
J
J
J
J
J
podnikanie a služby
J
J
J
J
J
J
odborný výcvik
J
J
J
J
J
J
Voliteľné predmety
biológia
J
J
J
J
J
J
Oblasť 2
chémia
J
J
J
J
J
J
legislatíva a nástroje rozvoja vidieka
J
J
J
J
J
J
regionálny národopis a kultúra
J
J
J
J
J
J
príprava jedál a stolovanie
J
J
J
J
J
J
služby vo vidieckej turistike
J
J
J
J
J
J
sprievodcovská činnosť
J
J
J
J
J
J
psychológia trhu
J
J
J
J
J
J
turistika na vidieku
J
J
J
J
J
J
poľovníctvo
J
J
J
J
J
J
Oblasť 4
J
J
J
J
J
J
fyzika
J
J
J
J
J
J
komunálna technika a služba
J
J
J
J
J
J
stroje a zariadenia
J
J
J
J
J
J
traktory a automobily
J
J
J
J
J
J
prevádzková spolahlivosť strojov
J
J
J
J
J
J
odpadové hospodárstvo
J
J
J
J
J
J
technika administratívy
J
J
J
J
J
J
konverzaácie v cudzom jazyku
J
J
J
J
J
J
Nepovinné predmety
motorové vozidlá
J
J
J
J
J
J
Prehľad kľúčových kompetencií
Komunikatívne a sociálno interakčné spôsobilosti
Interpersonálne a intrapersonálne spôsobilosti
Schopnosti tvorivo riešiť problémy
Podnikateľské spôsobilosti
Spôsobilosti využívať informačné technológie
Spôsobilosti byť demokratickým občanom
Prehľad názov predmetov
Prehľad výchovných a vzdelávacích stratégií
Povinné všeobecnovzdelávacie predmety
slovenský jazyk a literatúra
J
J
J
J
J
J
anglický jazyk
J
J
J
J
J
J
občianska náuka /dejepis
J
J
J
J
J
ekológia
J
J
J
J
J
J
etická/náboženská
výchova
J
J
J
J
J
matematika
J
J
J
J
informatika
J
J
J
J
J
telesná výchova
J
J
J
J
Povinné odborné predmety
ekonomika
J
J
J
J
J
riadenie malého podniku
J
J
J
J
J
J
aplikovaná informatika a)
J
J
J
J
J
J
hydrobiológia
J
J
J
J
J
J
rozvoj vidieka
J
J
J
J
J
J
základy mechanizácie
J
J
J
J
J
J
pestovanie rastlín
J
J
J
J
J
J
chov zvierat
J
J
J
J
J
J
podnikanie a služby
J
J
J
J
J
J
odborný výcvik
J
J
J
J
J
J
Voliteľné predmety
biológia
J
J
J
J
J
J
Oblasť 2
chémia
J
J
J
J
J
J
legislatíva a nástroje rozvoja vidieka
J
J
J
J
J
J
regionálny národopis a kultúra
J
J
J
J
J
J
príprava jedál a stolovanie
J
J
J
J
J
J
služby vo vidieckej turistike
J
J
J
J
J
J
sprievodcovská činnosť
J
J
J
J
J
J
psychológia trhu
J
J
J
J
J
J
turistika na vidieku
J
J
J
J
J
J
poľovníctvo
J
J
J
J
J
J
Oblasť 4
J
J
J
J
J
J
fyzika
J
J
J
J
J
J
komunálna technika a služba
J
J
J
J
J
J
stroje a zariadenia
J
J
J
J
J
J
traktory a automobily
J
J
J
J
J
J
prevádzková spolahlivosť strojov
J
J
J
J
J
J
odpadové hospodárstvo
J
J
J
J
J
J
technika administratívy
J
J
J
J
J
J
konverzaácie v cudzom jazyku
J
J
J
J
J
J
Nepovinné predmety
motorové vozidlá
J
J
J
J
J
J
Kľúčové
kompetencie predstavujú spoločne uplatňované zásady a pravidlá pri
vybraných postupoch, metódach a formách práce, pri organizovaní rôznych
akcií alebo aktivít, mali by podporovať a rozvíjať aktivitu, tvorivosť,
zručnosť, učenie žiaka. Výchovné a vzdelávacie stratégie (ďalej len
„VVS“) nie sú formulované ako ciele, konkrétne metódy, postupy, pokyny
alebo predpokladané výsledky žiakov, ale predstavujú spoločný postup,
prostredníctvom ktorého by učitelia doviedli žiakov k vytváraniu alebo
ďalšiemu rozvoju kľúčových kompetencií.
VVS sú v našom školskom vzdelávacom programe stanovené pre každý vyučovací predmet a pre vybrané kľúčové kompetencie tak, ako to ukazuje tabuľka. Táto stratégia bola odsúhlasená všetkými metodickými komisiami na škole.