|
ŠkVP |
ROČNÍK:
DRUHÝ
Všeobecné pokyny
hodnotenia: Pri každom hodnotení
tematického celku používame všeobecné kritériá a klasifikáciu
uvedenú v tomto ŠkVP (pre jednotlivcov, skupinu, pre ústne). Písomné
práce, neštandardizované didaktické testy pripravuje vyučujúci. Po
ukončení tematického celku v danom vyučovacom predmete pripraví vyučujúci
písomnú prácu na overenie vedomostí a zručností žiakov.
Otázky v písomnej práci a neštandardizovaných didaktických
testoch nesmú presahovať stanovenú úroveň vzdelávacích výstupov v jednotlivých
tematických celkoch. Hodnotenie písomnej práce a neštandardizovaného
didaktického testu stanovuje vyučujúci a žiaci sú s ním oboznámení
po ukončení testu. Výsledky písomnej práce a neštandardizovaného
didaktického testu sú významnou súčasťou sumatívneho hodnotenia a uchovávajú
sa počas dobyu štúdia žiaka. Vo
výslednej klasifikáciu sa odzrkadľuje súhrnne hodnotenie , ktoré sa odvíja
od miery zvládnutia obsahového a výkonového štandardu, priebežné
hodnotenie, ktoré preveruje schopnosť žiaka využiť medzipredmetové vzťahy
a uplatniť získané vedomosti a schopnosti pri riešení konkrétnych
úloh a práca žiaka v skupine. Klasifikácia
písomných prác a neštandardizovaných didaktických testov: Stupeň
1 – výborný,
žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na
90%, (z maximálneho počtu bodov), Stupeň
2 – chválitebný žiak
obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 75%, (z maximálneho
počtu bodov), Stupeň
3 – dobrý
žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 50
%, (z maximálneho počtu bodov), Stupeň
4 – dostatočný
žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na
30%, (z maximálneho počtu bodov), Stupeň
5 - nedostatočný žiak
obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda na menej ako 30 %, (z
maximálneho počtu bodov). |
Copyright or other proprietary statement goes here.
|