II. ročník

Stredná odborná škola rybárska Mošovce Rybárstvo a životné prostredie
študijný  odbor
4215 6  Rybárstvo

Naspäť Na úvod Hore Ďalej



 

Chronológia zmien

ŠkVP
nadstavbové štúdium:
rybárstvo a životné prostredie
poľnohospodárstvo

rybárstvo - prezentácia

ROČNÍK: DRUHÝ

ROZPIS  UČIVA PREDMETU: matematika

2 hodiny týždenne, spolu 66 vyučovacích hodín

Názov tematického celku

Témy

Hodiny

Medzipredmetové vzťahy

Očakávané

vzdelávacie výstupy

Kritériá hodnotenia vzdelávacích výstupov

Metódy hodnotenia

Prostriedky hodnotenia

Goniometrické rovnice, trigonometria

20

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Goniometrická rovnica

 

1

 

*        zvládnuť základné vzťahy medzi koreňmi rovnice

*        zvládol  základné vzťahy medzi koreňmi rovnice

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Riešenie základných goniometrických rovníc

5

*        zvládnuť riešenie pomocou vzorca

*        zvládol riešenie pomocou vzorca

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Trigonometria pravouhlého  trojuholníka

5

*        zvládnuť vzťahy medzi uhlami a stranami pravouhlého trojuholníka

*        zvládol vzťahy medzi uhlami a stranami pravouhlého trojuholníka

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Trigonometria všeobecného trojuholníka

7

*        zvládnuť vzťahy medzi uhlami a stranami všeobecného  trojuholníka

*        zvládol vzťahy medzi uhlami a stranami všeobecného trojuholníka

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Písomná práca a jej analýza

2

*        využiť získané poznatky z predchádzajúceho učiva

*        využil získané poznatky z predchádzajúceho učiva

písomné skúšanie

písomná práca

Geometria

46

 

 

Žiak má:

 

Žiak:

 

 

Zhodné zobrazenia

5

 

*        zvládnuť vzťahy pre indentifikáciu zhodného zobrazenia

*        zvládol vzťahy pre indentifikáciu zhodného zobrazenia

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Podobné zobrazenia

3

*        zvládnuť vzťahy pre indentifikáciu podobného zobrazenia

*        zvládol vzťahy pre indentifikáciu podobného zobrazenia

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Rovinné útvary

7

*        zvládnuť identifikáciu rovinných útvarov a ich parametrov

*        zvládol identifikáciu rovinných útvarov a ich parametrov

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Obvod a obsah rovinných útvarov

7

*        zvládnuť výpočet  obvodu a obsahu podľa vzorcov

*        zvládol výpočet  obvodu a obsahu podľa vzorcov

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Telesá, ich charakteristika

6

*        zvládnuť identifikáciu telies podľa ich parametrov

*        zvládol identifikáciu telies podľa ich parametrov

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Povrch  a objem vybraných telies

6

*        zvládnuť výpočet  povrchu a objemu hranola, kužeľa, ihlanu, gule, podľa vzorcov

*        zvládnuť výpočet  povrchu a objemu hranola, kužeľa, ihlanu, gule, podľa vzorcov

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Zložené telesá

6

*        vedieť definovať zložené teleso podľa parametrov

*        vedel definovať zložené teleso podľa parametrov

frontálne skúšanie

ústne skúšanie

písomné skúšanie

ústna odpoveď

neštandardizovaný didaktický test

písomná práca

Písomná práca a jej analýza

6

*        využiť získané poznatky z predchádzajúceho učiva

*        využil získané poznatky z predchádzajúceho učiva

písomné skúšanie

písomná práca

 

Všeobecné pokyny hodnotenia:

 

Pri každom hodnotení tematického celku používame všeobecné kritériá a klasifikáciu uvedenú v tomto ŠkVP (pre jednotlivcov, skupinu, pre ústne). Písomné práce, neštandardizované didaktické testy pripravuje vyučujúci.

Po ukončení tematického celku v danom vyučovacom predmete pripraví vyučujúci písomnú prácu na overenie vedomostí a zručností žiakov. Otázky v písomnej práci a neštandardizovaných didaktických testoch nesmú presahovať stanovenú úroveň vzdelávacích výstupov v jednotlivých tematických celkoch. Hodnotenie písomnej práce a neštandardizovaného didaktického testu stanovuje vyučujúci a žiaci sú s ním oboznámení po ukončení testu. Výsledky písomnej práce a neštandardizovaného didaktického testu sú významnou súčasťou sumatívneho hodnotenia a uchovávajú sa počas  dobyu štúdia žiaka. Vo výslednej klasifikáciu sa odzrkadľuje súhrnne hodnotenie , ktoré sa odvíja od miery zvládnutia obsahového a výkonového štandardu,  priebežné hodnotenie, ktoré preveruje schopnosť žiaka využiť medzipredmetové vzťahy a uplatniť získané vedomosti a schopnosti pri riešení konkrétnych úloh a práca žiaka v skupine.

Klasifikácia písomných prác a neštandardizovaných didaktických testov:

Stupeň 1 – výborný,           žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 90%, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 2 – chválitebný      žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 75%, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 3 – dobrý                žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 50 %, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 4 – dostatočný       žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda aspoň na 30%, (z maximálneho počtu bodov),

Stupeň 5 - nedostatočný   žiak obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda na menej ako 30 %, (z maximálneho počtu bodov).

 

Copyright or other proprietary statement goes here.
For problems or questions regarding this web contact [ProjectEmail].
Last updated: júla 13, 2009.