
OD TRADIČNEJ VÝCHOVY K NEFORMÁLNEMU VZDELÁVANIU
VÝCHOVNÝ PROGRAM
OBSAH
Úvodné identifikačné údaje
1.
CHARAKTERISTIKA ŠKOLSKÉHO INTERNÁTU
2.
TECHNICKO-PREVÁDZKOVÉ PODMIENKY
3.
PODMIENKY PRE ZAISTENIE BEZPEČNOSTI A OCHRANY ZDRAVIA PRI VÝCHOVE
4.
CHARAKTERISTIKA ŽIAKOV
5
.CHARAKTERISTIKA PEDAGOGICKÝCH ZAMESTNANCOV
6.
DLHODOBÉ PROJEKTY, PROGRAMY
7. SPOLUPRÁCA
S RODIČMI A INÝMI
SUBJEKTAMI
8. CHAKTERISTIKA VÝCHOVNÉHO PROGRAMU
9.
ZAMERANIE INTERNÁTU
10. STRATÉGIE
VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI
11.
PREPOJENOSŤ JEDNOTLIVÝCH OBLASTÍ VÝCHOVY
12. KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE ŽIAKA
INTERNÁTU
13. VZŤAH
K CELOŽIVOTNÉMU VZDELÁVANIU
14.
KOMUNIKAČNÉ KOMPETENCIE ŽIAKA
5.
PRACOVNÉ KOMPETENCIE ŽIAKA
16. SOCIÁLNE KOMPETENCIE ŽIAKA
17. OBČIANSKE KOMPETENCIE ŽIAKA
18. KULTÚRNE KOMPETENCIE ŽIAKA
19. FORMY
VÝCHOVY A VZDELÁVANIA
20. TEMATICKÉ OBLASTI VÝCHOVY
21. CIEĽOVÉ
ZAMERANIE JEDNOTLIVÝCH OBLASTÍ VÝCHOVY
22. VNÚTORNÝ SYSTÉM KONTROLY
A HODNOTENIA ŽIAKOV
23. VNÚTORNÝ
SYSTÉM KONTROLY A HODNOTENIA ZAMESTNANCOV
24. POŽIADAVKY NA KONTINUÁLNE VZDELÁVANIE
PEDAGOGICKÝCH ZAMESTNANCOV
25. VÝCHOVNÝ PLÁN ŠI
26. VÝCHOVNÉ ŠTANDARDY
27. VÝCHOVNÉ
OSNOVY
Prílohy
Príloha
1. SWOT
ANALÝZA Školského interntátu
Príloha
2. Krúžky v ŠI
Príloha
č. 3 Činnosti v internáte
This page was last updated on 07/08/09.
|