Home Up Mapa stránok

Psychológ. trhu

školský vzdelávaci program                                           
Sl. jazyk a lit. Anglický jazyk Konverzácia AJ Ruský jazyk Dejepis Ekológia Biológia Mattematika Informatika Ekonomika a pod. Účtovnictvo Manažment a mark. Ochrana prírody Rybárstvo Ryb. technolog. Vod. hosp. Pestov. rastlín Chov zvierat Mechanizácia Učeb. prax Ryb. vo voľ. vodách Spracovanie rýb Choroby rýb Chov akv. rýb Chov vodnej hyd. Šp. stroje a zar. Spr. poľ. prod. Psychológ. trhu Pod., obch. a sl.

 

1. ročník

 

Názov predmetu

psychológia trhu

Časový rozsah výučby

 5,5 hodin

Ročník

prvý

Kód a názov študijného odboru

4215 6 Rybárstvo
- rybárstvo a životné prostredie - 45084 00
- poľnohospodárstvo - 45124 00

Vyučovací jazyk

slovenský jazyk

 

Charakteristika predmetu

Predmet poskytuje potrebné poznatky o procese riadenia, organizačnej štruktúre, organizačnej kultúre , organizácii práce a rozhodovacích procesoch. Jeho uplatnenie je v spoločnosti a podnikaní, poznatky z oblasti prieskumu trhu a správania sa subjektov na trhu, žiak získa o výrobnom sortimente, životnom cykle výrobkov, komunikácii a stimulácii predaja, distribúcii výrobkov a marketingovom strategickom plánovaní.

Ciele vyučovacieho predmetu

Cieľom predmetu je naučiť žiakov podstate manažmentu a manažérstva. V štúdiu ide o osvojenie si súboru poznatkov o princípoch, metódach a postupoch riadenia organizácii, ktoré fungujú v podmienkach trhového hospodárstva. Ďalej predmet sprostredkúva žiakom vybrané poznatky z oblasti manažérskych a marketingových činností, s ktorými sa stretnú pri výkone povolania. Predmet nadväzuje na predmet ekonomika, podnikanie, obchod, služby, účtovníctvo , matematika a

 

Prehľad výchovných a vzdelávacích stratégií:

Stratégia vyučovania

Pri vyučovaní sa budú využívať nasledovné metódy a formy vyučovania

 

Názov tematického celku

Stratégia vyučovania

Metódy

Formy práce

Analýza trhu

Motivačné

Expozičné

Problémové

Samostatná práca

Samostatné štúdium literatúry

Fixačné

Klasické did. Metódy

Brainstroming

Individuálna práca žiakov

Skupinová práca

Diskusie

Referáty

Práca so zákonom a odbornou literatúrou

Reklama

Motivačné

Expozičné

Problémové

Samostatná práca

Samostatné štúdium literatúry

Fixačné

Klasické did. Metódy

Brainstroming

Individuálna práca žiakov

Skupinová práca

Diskusie

Referáty

Práca so zákonom a odbornou literatúrou

Technika predaja

Motivačné

Expozičné

Problémové

Samostatná práca

Samostatné štúdium literatúry

Fixačné

Klasické did. Metódy

Brainstroming

Individuálna práca žiakov

Skupinová práca

Diskusie

Referáty

Práca so zákonom a odbornou literatúrou

 

Učebné zdroje

Na podporou a aktiváciu vyučovania a učenia žiakov sa využijú nasledovné učebné zdroje:

 

Názov tematického celku

Odborná literatúra

Didaktická technika

Materiálne výučbové prostriedky

Ďalšie zdroje

(internet, knižnica, ...

Analýza trhu

 

Poľnohospodársky marketing – Alena Trsťanská

Marketing pre OA- Zuzana Zámečníkova, Štefan Rajt

Marketing pre študijné odbory stredných škôl-Eva Hartmannová, Anna Kyseľová

Poľnohospodársky marketin+ – Alena Trsťanská

Marketing pre OA- Zuzana Zámečníkova, Štefan Rajt

Magnetofón, DVD, TV, PC, krieda, tabuľa,

DVD

Časopisy, odborná literatúra,

Denná tlač

Filmy

Knižnica

Internet

časopisy

Knižnica

Internet

Reklama

Marketing pre študijné odbory stredných škôl-Eva Hartmannová, Anna Kyseľová

TV

 

časopisy

Technika predaja

Marketing pre OA- Zuzana Zámečníkova, Štefan Rajt

DVD

DVD

 

Internet

 

 

Home ] Up ] 1. ročník ]

Send mail to soupar@souparmt.edu.sk  with questions or comments about this web site.
Last modified: augusta 30, 2010